جاساز کردن 100 کیلو شیشه در جایی که عقل جن هم به آن نمی رسد

به گزارش خانه انگلیسی، فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 100 کیلویی ماده مخدر شیشه از یک کامیون در شهرستان کاشمر خبر داد.

جاساز کردن 100 کیلو شیشه در جایی که عقل جن هم به آن نمی رسد

به گزارش، محمدکاظم تقوی گفت: همزمان با اجرای طرح کنترل محور های مواصلاتی توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشمر در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان، یک مورد واژگونی کامیون حامل بار سبوس به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام، که بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و گشت انتظامی بخش کوه سرخ به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مأموران پس از بررسی دقیق صحنه واژگونی این کامیون و مشاهده تناقض در سخنان راننده کامیون و سرنشینان یک دستگاه پژوپارس که مدعی بودند صاحب بار می باشند، با هماهنگی قضائی این افراد را جهت بررسی های دقیق تر به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار تقوی شرح داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بازرسی دقیق کامیون و بار آن پیروز شدند 100 کیلوگرم شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل بار کامیون جاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه این کامیون از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد نیشابور در حرکت بود، شرح داد: کامیون به همراه بار آن توقیف و 3 متهم نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند

منبع: رکنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جاساز کردن 100 کیلو شیشه در جایی که عقل جن هم به آن نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاساز کردن 100 کیلو شیشه در جایی که عقل جن هم به آن نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید