خبرنگاران زمین های راکد در شهرک های صنعتی اردبیل آزاد می شوند

به گزارش خانه انگلیسی، اردبیل - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از برنامه های این شرکت برای آزادسازی زمین های راکد و بلا استفاده در شهرک های صنعتی استان اطلاع داد.

خبرنگاران زمین های راکد در شهرک های صنعتی اردبیل آزاد می شوند

محمد اهلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خانه انگلیسی یکی از برنامه های مهم این شرکت درباره قراردادهای رها شده و بلااستفاده در شهرک های صنعتی را برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری ذکر کرد و افزود: هدف از تشکیل این جلسات آزادسازی اراضی راکد در شهرک های صنعتی و حمایت از سرمایه گذاران واقعی است.

وی ادامه داد: جلسات هیات حل اختلاف و داوری با حضور نمایندگان واحدهای صنعتی برگزار و در این جلسات ضمن حمایت از طرح های قابل اجرا، اقدامات قانونی نسبت به معین تکلیف طرح های صنعتی راکد و نیمه فعال انجام می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهارداشت: بر اساس مقررات قانونی و قرارداد منعقده فی مابین موظف به احیا و فعال نمودن زمین های رها شده در شهرک های صنعتی استان هستیم که پس از سپری شدن مراحل فسخ قرارداد از طرق قانونی و برای جلوگیری از ایجاد رانت در شهرک های صنعتی این موضوع به طور جدی در دستور کار شرکت واقع شده است.

اهلی یکی دیگر از اقدامات شرکت شهرک های صنعتی را جلوگیری از ایجاد رانت و دلال بازی در شهرک های صنعتی و جلوگیری از تغییر نام قرارداد تا زمان اخذ پروانه بهره برداری اعلام کرد و افزود: با اجرای این دستورالعمل انتقال واحد صنعتی به خریدار جدید منوط به اخذ پروانه بهره برداری خواهد بود که این امر تا حدودی سفته بازی در شهرک های صنعتی را کاهش می دهد.

وی به خریدارانی که مبادرت به خرید واحد صنعتی به صورت قولنامه ای و یا وکالتی می نمایند توصیه کرد تا قبل از هرگونه خرید نسبت به استعلام از شرکت شهرک های صنعتی در مورد میزان بدهی، مسائل حقوقی و بانکی و سایر موارد لازم اقدام نمایند تا متضرر نشوند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران زمین های راکد در شهرک های صنعتی اردبیل آزاد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمین های راکد در شهرک های صنعتی اردبیل آزاد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید