مالک باشگاه پدیده: گل محمدی مربی ماست و دو سال قرارداد دارد

به گزارش خانه انگلیسی، مالک باشگاه پدیده با بیان اینکه یحیی گل محمدی با این باشگاه دو سال قرار داد دارد گفت با انتقال وی به پرسپولیس موافقت نخواهد کرد.

مالک باشگاه پدیده: گل محمدی مربی ماست و دو سال قرارداد دارد

به گزارش ایلنا، مجری برنامه تلویزیونی ورزش و مردم امروز، آدینه 31 خرداد، بیان کرد یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده است و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو با این انتقال موافقت نموده است.

حمیداوی در گفت و گو با برنامه اخبار ورزشی ساعت 13 شبکه سوم سیما ضمن تکذیب این خبر گفت: کاملا این خبر را تکذیب می کنم. من همین الان به ایران رسیدم و این فیلم را برای من فرستادند. هیچ توافقی نبوده و هیچ توافقی نخواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره غیر مستقیم با گل محمدی بوده و او در جریان نیست، گفت: بعید میدانم چون غیرحرفه ای است. به آقای گل محمدی ایمان کامل دارم و تا دو سال دیگر با ما قرارداد دارند و این کار را نمی نمایند. فردا شروع تمرینات ماست و ما تمام برنامه های تیم را روی افکار ایشان بسته ایم.

حمیداوی در این باره که چطور چنین شایعه ای شکل گرفته است گفت: واقعا نمیدانم این حرف ها از کجا در می آید. ایشان مربی ماست و می گویند جانشین ایشان را انتخاب نموده ایم. نمی دانم چطور این صحبت ها مطرح شده است.

او با بیان اینکه برای مذاکره با بعضی از بازیکنان خارجی ایران را ترک نموده بود ادامه داد: ما شش بازیکن را از نزدیک دیدیم و دو بازیکن را آقای گل محمدی انتخاب نموده اند. کل تیم ما روی افکار آقای گل محمدی بسته ایم و ان شاء الله باز هم تمدید می کنیم تا در کنار ما بمانند. ما با دو نفر عملا مذاکره کردیم ان شاء الله این هفته جمع بندی می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "مالک باشگاه پدیده: گل محمدی مربی ماست و دو سال قرارداد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک باشگاه پدیده: گل محمدی مربی ماست و دو سال قرارداد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید