مدرک گراها کمتر وارد دانشگاه صنعتی کرمانشاه می شوند، کوشش برای ارتقای کیفیت انتها نامه ها

به گزارش خانه انگلیسی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: سطح کیفی آموزش در دانشگاه صنعتی کرمانشاه به گونه ای است که دانشجویان مدرک گرا کمتر به این دانشگاه وارد می شوند.

مدرک گراها کمتر وارد دانشگاه صنعتی کرمانشاه می شوند، کوشش برای ارتقای کیفیت انتها نامه ها

به گزارش خانه انگلیسی، صبحی بنی اردلان امروز، 28 اردیبهشت در نشستی خبری، از برنامه ریزی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای افزایش سطح کیفی آموزش های این دانشگاه خبرداد و اظهار کرد: طی سال های گذشته پذیرش در بعضی از رشته های دانشگاه را محدود کردیم و بیشتر به سمت رشته هایی که براساس احتیاج بازار هستند، رفته ایم.

وی توضیح داد: براین اساس دانشجویانی که صرفاً درپی دریافت مدرک هستند، کمتر به این دانشگاه ورود می نمایند، لذا از مدرک گرایی در دانشگاه جلوگیری نموده ایم.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاکید نمود: این روند باعث شده تا سال گذشته جذب 45 درصدی دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه در بازار کار را داشته باشیم و از سوی دیگر حدود 50 تا 60 درصد دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ما که در آزمون ارشد شرکت کردند، در رشته های خوب و دانشگاه های طراز اول پذیرش شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در جذب اساتید و هیأت های علمی هم تنها تعداد بالای مقالات را ملاک قرار نداده ایم، گفت: برای جذب اعضای هیأت علمی پژوهشگرانی را که قدرت انتقال علم و دانش خود به دانشجویان را داشته باشند، مورد توجه قرار می دهیم.

بنی اردلان همچنین از کوشش برای ارتقای کیفیت خاتمه نامه های دانشجویان اطلاع داد و اضافه نمود: در این راستا تعریف خاتمه نامه مشترک دانشجویان این دانشگاه با اساتید دانشگاه های خارج از کشور را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تاکید نمود: همچنین خاتمه نامه هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند را سه برابر بیشتر از دیگر خاتمه نامه ها مورد حمایت اقتصادی قرار می دهیم.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی در ادامه به برنامه ریزی دانشگاه برای ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت اشاره نمود و اضافه نمود: در این رابطه برنامه هایی همچون برگزاری یک رویداد ایده شودر هر ماه را داریم تا پلی بین صنعت و دانشجویان دانشگاه باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدرک گراها کمتر وارد دانشگاه صنعتی کرمانشاه می شوند، کوشش برای ارتقای کیفیت انتها نامه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرک گراها کمتر وارد دانشگاه صنعتی کرمانشاه می شوند، کوشش برای ارتقای کیفیت انتها نامه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید