مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد

به گزارش خانه انگلیسی، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای برای دومین بار، مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری 98 را تا روز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه جاری تمدید کرد.

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد

به گزارش خانه انگلیسی، در متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1398 در 28 فرودین ماه امسال و اطلاعیه اصلاحات آن دفترچه در دوم اردیبهشت ماه وبا توجه وصول رشته های جدید و تغییر ظرفیت از سوی بعضی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، ضمن اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذکور می رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ سوم اردیبهشت برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا خاتمه روز یکشنبه مورخ 8 این ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه مورخ سوم اردیبهشت و این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمنً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کد رشته محل های انتخابی خود اقدام کند.

به گزارش خانه انگلیسی، مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز به آزمون دکتری ساعت 24 روز گذشته (پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه) به خاتمه رسیده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید