جشنواره مشترک زنان کارآفرین حوزه میراث فرهنگی و دهیاران زن برگزار می گردد

به گزارش خانه انگلیسی، در دیدار مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزاری جشنواره مشترک زنان کارآفرین حوزه میراث فرهنگی و دهیاران زن مورد تاکید و توافق نهاده شد.

جشنواره مشترک زنان کارآفرین حوزه میراث فرهنگی و دهیاران زن برگزار می گردد

در دیدار فریبا رحمانپور مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با محوریت آنالیز و ارزیابی راهکارهای افزایش همکاری ها، موضوع توسعه گردشگری روستایی و راه اندازی بوم گردی ها با استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی و استفاده از ظرفیت تفاهم نامه منعقد شده بین معاونت توسعه روستایی با بانک سینا مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

همچنین دو طرف در این دیدار بر پیگیری تفاهم نامه معاونت توسعه روستایی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کردند، ضمن آن که راهکارهای حل مشکل بیمه فراوری کنندگان صنایع دستی به وسیله بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نیز در این نشست مطرح و مقرر شد هماهنگی های لازم در این باره به انجام برسد.

در این دیدار برگزاری جشنواره مشترک زنان کارآفرین و تشکل های حوزه های میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و دهیاران زن با همکاری سازمان میراث فرهنگی، معاونت توسعه روستایی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مورد توافق و تاکید نهاده شد.

موضوع استاندارد سازی مشاغل خانگی(صنایع دستی) نیز در این نشست به بحث گذاشته شد.

در انتها این دیدار مقرر شد، آنالیز موضوعات و تصمیم گیری درباره افزایش همکاری ها بین سازمان میراث فرهنگی و معاونت توسعه روستایی، در روزهای آتی با حضور روسای دو مجموعه انجام گردد.

منبع: سازمان میراث فرهنگی

به "جشنواره مشترک زنان کارآفرین حوزه میراث فرهنگی و دهیاران زن برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مشترک زنان کارآفرین حوزه میراث فرهنگی و دهیاران زن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید