فوتبال دنیا، کلوپ: در صحنه گل فولام خوش شانس بودیم اما نمی توانیم تصمیم داور را تغییر دهیم

به گزارش خانه انگلیسی، فوتبال دنیا - یورگن کلوپ در انتها بازی با فولام ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش، نسبت به گل مردود حریف واکنش نشان داد.

فوتبال دنیا، کلوپ: در صحنه گل فولام خوش شانس بودیم اما نمی توانیم تصمیم داور را تغییر دهیم

به گزارش خانه انگلیسی، یورگن کلوپ در پی برتری 2 بر صفر خانگی عصر امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل فولام در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس گفت: وقتی ترکیب فولام را دیدیم، کمی غافلگیر شدیم و با خود فکر کردیم که چطور باید مقابل چنین ترکیبی بازی کنیم. این برای اولین بار در فصل جاری بود که آنها با چنین ترکیبی، با چهار یا پنج بازیکن در خط میانی بازی می کردند. رویکرد بازی فولام اما معین و واضح بود. آنها همیشه ایده های فوتبالی داشته اند و پس از به دست آوردن توپ سعی در ارسال توپ های بلند داشتند که میتروویچ به خوبی از آنها استفاده می نماید. در این شرایط هم اوضاع کمی فریبنده می گردد اما ما از همان ابتدا عالی بازی کردیم.

وی اضافه نمود: ما موقعیت هایی روی دروازه فولام خلق کردیم، پاسکاری کردیم و در موقعیت های لازم به بازی سرعت بخشیدیم. در همان دقایق ابتدایی بازی هم فرصت های خیلی خوبی توسط سادیو مانه، ژردان شکیری و محمد صلاح داشتیم که در آخرین لحظه یا توسط مدافعان حریف بلاک شدند یا توسط دورازه بان فولام مهار شد. برایم مهم نیست که ما امروز چقدر موقعیت خلق کردیم، مهم پیروزی تیم بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

سرمربی لیورپول همچنین در خصوص گل ظاهراً سالم میتروویچ که توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد و توپ برگشتی توسط صلاح به گل اول سرخپوشان مرسی ساید تبدیل شد، تأکید کرد: من گل فولام را یک بار دیدم. آفساید بود؟ ما هم مقابل آرسنال یک گل سالم به ثمر رساندیم اما پذیرفته نشد. ما کمی خوش شانس هم بودیم اما نمی توانیم تصمیم داور را تغییر دهیم. به هر حال واکنش ما به آن گل فوق العاده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، کلوپ: در صحنه گل فولام خوش شانس بودیم اما نمی توانیم تصمیم داور را تغییر دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کلوپ: در صحنه گل فولام خوش شانس بودیم اما نمی توانیم تصمیم داور را تغییر دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید