مازندرانی ها از مهدی تقوی تجلیل می نمایند

به گزارش خانه انگلیسی، بعد از اینکه اعلام شد دارنده دو مدال طلای دنیا دیگر قصد کشتی دریافت ندارد، هیئت کشتی مازندران به زودی از وی در مراسمی تجلیل خواهد نمود.

مازندرانی ها از مهدی تقوی تجلیل می نمایند

به گزارش خانه انگلیسی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در اولین اردوی آماده سازی شاگردانش از نفراتی چون مهدی تقوی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی و حسن رحیمی که چند سالی بود دور از کشتی بودند و تعیین نبود که همچنان می خواهند به دوره قهرمانی شان ادامه دهند یا نه، دعوت به عمل آورد.

همه این نفرات نیز به خانه کشتی آمدند، اما در آغاز اردوی دوم مهدی تقوی با هماهنگی کادرفنی تیم ملی به تمرینات نیامد و در این خصوص اعلام شد که او بعد از پشت سر گذاشتن اردوی اول به این نتیجه رسیده که رسماً به دوره قهرمانی اش پایان دهد.

در این خصوص هیئت کشتی مازندران در نظر دارد که در مراسمی از قهرمانی های مهدی تقوی، کشتی گیر اهل سوادکوه مازندران تجلیل به عمل آورد.

اصغر ثمربخش در این رابطه به خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی گفت: تقوی شرایطش را بهتر از همه می داند، به هرحال بین او و دنیای قهرمانی خلاء نسبتا طولانی ایجاد شد و با توجه به آسیب دیدگی هایی که داشت و همچنین شرایط سنی اش، تصمیم گرفت که کشتی را کنار بگذارد. البته من هنوز با او صحبت نکرده ام، متاسفانه پیدا کردن او کمی سخت است، البته او خجالتی و متواضع است. ما در نظر داریم در مراسم تجلیلی که هر ساله اداره کل ورزش استان برای تقدیر از مدال آوران و قهرمانان مازندران برپا می نماید، از مهدی تقوی و سال ها تلاشش برای کسب موفقیت در تیم ملی ایران تجلیل به عمل آوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مازندرانی ها از مهدی تقوی تجلیل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندرانی ها از مهدی تقوی تجلیل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید