نمایشگاه CES 2019 ، رونمایی از دستگاهی که به ریکاوری عضلات شما یاری می نماید

به گزارش خانه انگلیسی، در حاشیه نمایشگاه CES 2019، دستگاهی به نام Spryng رونمایی شد که از طریق تحریک گردش خون کاهش، درد عضلانی را کاهش داده و به ریکاوری شدن بدن یاری می نماید.

نمایشگاه CES 2019 ، رونمایی از دستگاهی که به ریکاوری عضلات شما یاری می نماید

به گزارش خبرنگار ، سال جاری در نمایشگاه CES 2019 تلویزیون های غول پیکر، ماشین های خودران و تکنولوژی های جدید برای کنترل و حفظ سلامتی، بیشتر از بقیه وسایل دیده شدند. بسیاری از این تکنولوژی های جدید بر روی سلامتی و تمرینات شما تمرکز دارند.

اما Sprying کمی متفاوت است؛ این تکنولوژی به منظور سرعت بخشیدن ریکاوری اعضای بدن شما ساخته شده است. Sprying درد عضلانی را از طریق تحریک گردش خون کاهش می دهد. این وسیله منعطف با پیچیده شدن دور بخش آسیب دیده و بهبود جریان خون احساس بسیار خوبی در روند ریکاوری به بیمار می دهد.

شرکت سازنده این محصول، آن را به همراه چند مقاله علمی که عملکرد آن را تأیید می نمایند، در نمایشگاه CES 2019 به نمایش گذاشته است. بر روی Spryng سه حالت و الگوی شدت مختلف تعبیه شده که کاربر می تواند با استفاده از آن روند ریکاوری را تنظیم کند. روش درمانی که در این دستگاه استفاده می گردد، مزایای قابل ملاحظه ای برای بیماری هایی مربوط به گردش خون، مانند ترومبوز ورید عمقی، دیابت و موارد دیگر دارد.

ظاهراً دستگاهی که در نمایشگاه رونمایی شده، منتظر تأیید کلاس 2 FDA است (در حال حاضر تاییدیه کلاس 1 دارد). اگر این دستگاه بتواند تاییدیه کلاس 2 را کسب کند، می توان از آن در زمینه پزشکی نیز استفاده کرد. شما می توانید از Spryng در زیر لباس خود بهره ببرید. البته باید لباستان کمی گشاد باشد.

یکی از سازندگان این دستگاه درباره کارکرد آن می گوید Spryng با تمرکز بر اندام پایین تر که مسئول انتقال خون به بالای بدن و قلب هستند، عمل ریکاوری را انجام می دهد. قیمت این دستگاه 129 دلار است و می توانید آن را هم اکنون از سایت شرکت سازنده آن خریداری کنید.

آموزش کامل استفاده از برنامه شیریت - Shareit در اندروید +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نمایشگاه CES 2019 ، رونمایی از دستگاهی که به ریکاوری عضلات شما یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه CES 2019 ، رونمایی از دستگاهی که به ریکاوری عضلات شما یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید