یعقوبی شانس حضور در مسابقات جهانی تکواندو را از دست داد، عاشورزاده در انتظار تصمیم عسکری

به گزارش خانه انگلیسی، با توجه به غیبت ابوالفضل یعقوبی در مسابقات آزاد کشوری و با تصمیم سرمربی تیم ملی، این تکواندو کار شانس حضور در اردوی تیم ملی برای مسابقات جهانی را از دست داد.

یعقوبی شانس حضور در مسابقات جهانی تکواندو را از دست داد، عاشورزاده در انتظار تصمیم عسکری

به گزارش خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، مسابقات تکواندو آزاد کشور از روز چهارشنبه 12 دی ماه در خانه تکواندو شروع شد و امروز (شنبه) با معین شدن نفرات برتر اوزان اول و هفتم به خاتمه می رسد.

طبق تصمیم کادرفنی تیم ملی تکواندو قرار بود در خاتمه این مسابقات، نفرات برتر اوزان هشت گانه به اضافه بازیکنی که از لحاظ فنی نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کردند به اردوی تیم ملی دعوت شوند. همچنین سجاد مردانی، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی به دلیل کسب مدال در دو مرحله خاتمه مسابقات گرندپری و علی اشکوریان و محمد علی خسروی به خاطر کسب مدال طلا در المپیک نوجوانان مستقیم به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

مهمترین اتفاق مسابقات آزاد کشوری در روزهای گذشته اما غیبت ابوالفضل یعقوبی در مسابقات قهرمانی کشور و شکست فرزان عاشورزاده بود که باعث شد در خصوص حضور آنها به اردوی تیم ملی برای مسابقات جهانی منچستر ابهاماتی وجود داشته باشد.

فریبرز عسکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، در خصوص دلایل غیبت ابوالفضل یعقوبی و احتمال حضور او در اردوی تیم ملی گفت: بازیکنی که در این مسابقات به میدان نرفته به هیچ عنوان شانسی برای حضور در اردوی تیم ملی نخواهد داشت و مسابقات آزاد کشوری مسیر ورود به تیم ملی بوده است. ابوالفضل در خصوص دلایل غیبت خود تماسی با من نگرفته و اطلاعی از دلایل غیبت او در مسابقات نداریم تا دلیل منطقی برای توجیه غیبت او داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که فرزان عاشورزاده با توجه به شکست در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مبین میرزایی، شانس دعوت به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی منچستر را خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه شرایط در خصوص فرزان عاشورزاده پیچیده است باید در این خصوص او فکر کنیم تا به جمع بندی برسیم. فرزان در این مسابقات در وزن تخصصی خود بازی نکرد و در وزن سوم به میدان رفت و از طرفی در مراحل بالا مغلوب نشد و در مرحله یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفت.

سرمربی تیم ملی تاکید نمود: اگر فرزان عاشورزاده در مراحل بالاتر مغلوب شده بود، دست ما برای دعوت او به تیم ملی بازتر بود، اما فرزان مغلوب حریفی شد که او نیز در دور بعد مغلوب بازیکنی دیگر شد و در نهایت برنده این دو دیدار نیز مغلوب شد. این موضوع وضعیت را پیچیده تر نموده است. امروز (شنبه) با همکاران خود مشورت خواهم کرد تا یک تصمیم منطقی را اتخاذ کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یعقوبی شانس حضور در مسابقات جهانی تکواندو را از دست داد، عاشورزاده در انتظار تصمیم عسکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یعقوبی شانس حضور در مسابقات جهانی تکواندو را از دست داد، عاشورزاده در انتظار تصمیم عسکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید