استفاده از اطلاعات حرکتی کاربران اپل برای مقابله با کرونا

به گزارش خانه انگلیسی، اپل در جدیدترین بیانیه خود خاطرنشان کرد که از اطلاعات حرکتی کاربران برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می نماید.

استفاده از اطلاعات حرکتی کاربران اپل برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار ، با انتشار ویروس کرونا در سراسر دنیا، تقریبا همه مردم درگیر این بیماری شدند. اکنون شرکت های مختلف به کمک کادر درمانی آمده اند تا بتوانند با کمک به آن ها این بیماری را شکست دهند.

اپل اکنون در حال به اشتراک گذاشتن داده های حرکتی جمع آوری شده از نقشه این شرکت است. اپل بیان کرد این کار را برای کمک به مقامات بهداشت عمومی برای بهتر درک تغییرات در نحوه حرکت مردم در جوامع انجام داده است. داده ها به وسیله یک ابزار آنلاین قابل دسترسی هستند و اپل مجموعه داده های کامل را برای بارگیری به عنوان CSV در دسترس قرار داده است. این ابزار مشابه برنامه های ارائه شده توسط گوگل و فیسبوک است که فرایند حرکت را با استفاده از داده های مکان به دست آمده از تلفن های هوشمند، نشان می دهد.

به گفته این شرکت، وب سایت جدید اپل دارای اطلاعات جابه جایی کاربران برای شهر های عظیم و 63 کشور یا منطقه است. اپل در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: این اطلاعات با شمارش تعداد درخواست های ارسال شده به نقشه های اپل برای جهت ها به دست می آید. مجموعه داده ها پس از آن مقایسه می شوند تا منعکس کننده تغییر در حجم افرادی که در حال رانندگی، پیاده روی یا استفاده از حمل و نقل عمومی در سراسر دنیا هستند، باشند.

در ادامه یکی از نمودار های مذکور را مشاهده می کنید:

اپل می گوید با عدم همراهی داده های حرکتی با شناسه اپل کاربر و با نداشتن سابقه موقعیت مکانی کاربر، از حریم شخصی کاربران در Maps محافظت می نماید.

این وب سایت جدید نیز به کوشش های دیگر اپل برای کمک به جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر COVID-19 پیوست. از جمله این کوشش ها می توان همکاری با گوگل برای ساختن سیستم ردیابی، ساختن یک ابزار غربالگری برای COVID-19 و طراحی و حمل ماسک برای کارمندان پزشکی اشاره نمود. این شرکت می گوید تا کنون ماسک های صورت بیش از 20 میلیون انسان را تهیه و اهدا نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استفاده از اطلاعات حرکتی کاربران اپل برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از اطلاعات حرکتی کاربران اپل برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید