افتتاح اقامتگاه بومگردی خانه دوست در روستای آیینه ورزان دماوند

به گزارش خانه انگلیسی، شهرام شریفی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز اقامتگاه بومگردی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: مرکز اقامتگاه بومگردی خانه دوست واقع در روستای آیینه ورزان به وسیله سرمایه گذار بخش خصوصی به صورت تبدیلی ساخته شده است.

افتتاح اقامتگاه بومگردی خانه دوست در روستای آیینه ورزان دماوند

وی اضافه کرد: سرمایه گذار مذکور ویلایی که قبلاً آماده بوده را تحویل گرفته و با ایجاد تغییراتی در آن، محیط های پذیرایی، خدماتی و اقامتی را فراهم نموده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند ادامه داد: هزینه ای که صرف تبدیل این مجموعه شده تقریباً یک میلیارد تومان است و با این اقدام برای 9 نفر به طور مستقیم و 35 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شد.

شریفی اسم کرد: از آنجا که روستای آیینه ورزان، روستای هدف صنایع دستی است، با هماهنگی سرمایه گذاران مقرر شده که از پتانسیل و توانمندی های هنرمندان بومی منبت کار و صنایع دستی در این بومگردی استفاده گردد.

وی توضیح داد: مساحت این اقامتگاه 650 متر است و 730 متر زیربنا دارد، بعلاوه 6 سوئیت اقامتی با تمامی امکانات و فضای پذیرایی با ظرفیت خدمات دهی به 400 نفر از ویژگی های این اقامتگاه است.

شریفی در انتها گفت: امیدواریم راه اندازی این اقامتگاه بومگردی موجب رونق مالی در روستای آیینه ورزان گردد.

منبع: گردشبان

به "افتتاح اقامتگاه بومگردی خانه دوست در روستای آیینه ورزان دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اقامتگاه بومگردی خانه دوست در روستای آیینه ورزان دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید