بازسازی Quake مراحل و حالت های نو رایگانی دریافت کرد

به گزارش خانه انگلیسی، استودیو نایت دایو (NightDive) بازی کوایک (Quake) را به برترین نحو ریمستر نموده است. حال دومین آپدیت اصلی این بازی چندی پیش عرضه شد که محتوای بسیار زیادی را به این بازی افزود.

بازسازی Quake مراحل و حالت های نو رایگانی دریافت کرد

مهم ترین بخشی که به بازی اضافه شده است، حالت گروهی (Horde Mode) است. در این حالت بازیکنان باید کوشش نمایند تا در برابر تعداد زیادی از دشمنان دوام بیاورند. در این حالت 1 تا 4 نفر می توانند بازی نمایند و دشمنان هم به طور مداوم سخت تر می شوند. بعلاوه بعد از 3 موج از دشمنان، با یک باس روبه رو خواهید شد. چالش اولیه این حالت این است که شما باشد 9 موج را پشت سر بگذارید. البته بازیکنان می توانند تا جایی که توان دارند ادامه دهند. بعلاوه به این بازی 4 نقشه تازه هم اضافه شده است.

اینکه شرکت سازنده کوشش نموده تا یک سبک مدرن را در این بازی قدیمی قرار دهد بسیار جالب است. تا الان هم بسیار خوب عمل نموده است. اکشن سریع و روان کوایک اجازه می دهد تا سبک آرکید آن تناقضی با این سبک تازه اضافه شده نداشته باشد. به خصوص اینکه با دوستان این تجربه بسیار جالب تر می گردد.

این به روزرسانی تازه شامل یک محتوای تازه برای بخش تک نفره هم هست. تعدادی مرحله به نام عسل (Honey) هم به بازی اضافه شده است. در اصل این نقشه و مراحل از زمان 2012 در حال ساخت بوده و الان در برترین حالت عرضه شده اند.

بعلاوه تعدادی از ایرادات بازی هم رفع شده است. از بخش های بهبود یافته می توان به نمونه های زیر اشاره نمود.

  • اشتباه نوشتاری که باعث شد Death Knight با نام Hell Knight شناخته بگردد.
  • در بعضی از قسمت های منو ایرادات گرافیکی وجود داشت.
  • مسئله ای که باعث می شد به محض اینکه وارد بازی شدید تفنگ شما شلیک کند.
  • خاموش کردن میکروفون حال به طور کامل صدا را قطع می نماید.
  • تنظیمات کنترلر اولیه دیگر درست کار خواهد نمود.

در این مدت ریمسترهای بسیاری عرضه شدند که بعضی کیفیت خوب و بعضی کیفیت بدی داشتند. کوایک یکی از بازی های قدیمی و محبوب است که با وجود تعدادی بازی تازه هیچ کدام کیفیت اولین نسخه را نداشتند. حال که ریمستر آن به همان سبک قدیمی ساخته شده باعث شده تا هواداران کوایک دوباره بتوانند آن را تجربه نمایند. حتی افراد تازه کار هم بتوانند از سبک قدیمی آن لذت می برند.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی Quake مراحل و حالت های نو رایگانی دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Quake مراحل و حالت های نو رایگانی دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید