دو فرنگی کار ملی پوش ایران در پی تکرار قهرمانی

به گزارش خانه انگلیسی، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی طی روزهای 30 و 31 فرودین ماه برگزار می گردد که شاگردان محمد بنا روز 27 فروردین ماه راهی شهر اولانباتور کشور مغولستان خواهند شد. این رویداد بین المللی، نخستین میدان رسمی کشتی ایران در سال نو است که کسب نتایج درخشان در این مسابقات می تواند جهت سخت کشتی گیران در سالجاری را کمی هموار کند.

دو فرنگی کار ملی پوش ایران در پی تکرار قهرمانی

به همین دلیل سایت اتحادیه جهانی کشتی هم با انتشار گزارشی ویژه به مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا پرداخته و به مدعیان تکرار قهرمانی اشاره نموده است.

در بخشی از این گزارش از یوشیو تانی از ژاپن در وزن 55 کیلوگرم، هانسو ریو از کره جنوبی در وزن 67 کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم به عنوان کشتی گیرانی یاد شده که در رقابت های سال گذشته آسیا پیروز به کسب مدال طلا شدند. اتحادیه جهانی در گزارش خود به حضور دوباره این فرنگی کاران در رقابت های سال جاری اشاره و اعلام نمود این نفرات در سال 2022 نیز در پی مدال طلا هستند.

در این میان باید به دو نماینده کشورمان در جمع چهار مدعی تکرار قهرمانی اشاره نمود که یکی از آنها مهدی بالی توانست با قهرمانی در جام تختی به دوبنده ملی در مسابقات قهرمانی آسیا دست یابد. بالی سال گذشته توانست رقبایی از ازبکستان، قزاقستان، هند، کره، ژاپن و چین را شکست دهد و قهرمانی قاره کهن گردد. ناصر علیزاده هم دیگر فرنگی کار کشورمان است که سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا با غلبه بر حریفانی از قزاقستان، هند، ازبکستان، کره به مدال طلا رسید.

به گزارش خانه انگلیسی، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به توضیح زیر است:

55 کیلوگرم: علی نوربخش

60 کیلوگرم: مهدی محسن نژاد

63 کیلوگرم: ایمان محمدی

67 کیلوگرم: شاهین بداغی

72 کیلوگرم: محمدرضا مختاری

77 کیلوگرم: عارف حبیب اللهی

82 کیلوگرم: رسول گرمسیری

87 کیلوگرم: ناصر علیزاده

97 کیلوگرم: مهدی بالی

130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو فرنگی کار ملی پوش ایران در پی تکرار قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو فرنگی کار ملی پوش ایران در پی تکرار قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید