رونالدو دوئل نهایی را در جام جهانی به مسی باخت ، فاصله دو فوق ستاره افزایش می یابد

به گزارش خانه انگلیسی، با حذف تیم ملی پرتغال، رویای فتح جام جهانی برای پنجمین دوره متوالی برای رونالدو به انتها رسید.

رونالدو دوئل نهایی را در جام جهانی به مسی باخت ، فاصله دو فوق ستاره افزایش می یابد

به گزارش خانه انگلیسی، حتی اگر طرفداران متعصب فوق ستاره پرتغالی هم با خواهر او هم نظر باشند که 41 سال، سن بالایی برای کریس نیست و او می تواند جام جهانی ششم را تجربه کند، اما خود او هم خوب می داند که قطر ایستگاه نهایی اش برای رسیدن به جامی بود که در میان تمامی افتخارات و رکوردها، جایش در کلکسیون افتخارات او خالی ماند.

از طرفی، این یک دوئل شخصی با مسی هم بود برای اینکه چه کسی واقعا فزونینِ نسل فعلی است. با حذف رونالدو و پرتغال در یک چهارم نهایی، حالا مسی با آرژانتین می تواند جامی را کسب کند که او را برنده دوئل نهایی می نماید. او که برخلاف رونالدو در تیم ملی کشورش حسابی تحت حمایت است، از نظر آماری بهتر از رقیب همیشگی خود در جام جهانی بوده و با توجه به ادامه حضور آرژانتین در جام، این فزونی را می تواند ارتقا ببخشد.

هر دو ستاره در پنج دوره از جام جهانی حضور داشتند اما مسی دو بازی بیشتر از کریس انجام داده و می تواند این فزونی را به چهار بازی نیز برساند. او از نظر تعداد گل زده، پیروزی و شکست کمتر نیز بهتر از رونالدو عمل نموده و تعداد پاس گل هایش در جام جهانی سه برابر کریس است.

هر دو ستاره از جام جهانی 2006 بازی در این تورنمنت را آغاز کردند. آنها طی چهار حضور متوالی قبلی پیروز به قهرمانی نشدند. رونالدو در تجربه پنجم نیز به همان سرنوشت قبلی دچار شد ولی مسی امیدوار است تا طلسم شکنی کند.

مسی تا به امروز هفت بار توپ طلا را به دست آورده و رونالدو پنج بار پیروز به کسب این جایزه شده است. کریس که اینک فزونین گلزن ملی فوتبال جهان به شمار می رود و رکوردهای شخصی مهمتری نسبت به مسی داشته، حالا جام جهانی را اینگونه به رقیب همیشگی خود باخته و در صورت قهرمانی آرژانتین، کفه ترازوی پاسخ به سوال تاریخی مسی یا رونالدو نیز برای همواره به سمت ستاره آرژانتینی سنگینی خواهد نمود.

  • دومین مرگ رسانه ای در جام جهانی 2022 قطر! | این بار یک عکاس جان خود را از دست داد

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "رونالدو دوئل نهایی را در جام جهانی به مسی باخت ، فاصله دو فوق ستاره افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو دوئل نهایی را در جام جهانی به مسی باخت ، فاصله دو فوق ستاره افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید