ستاره سابق تیم ملی اسپانیا میهمان ویژه قرعه کشی جام جهانی فوتسال

به گزارش خانه انگلیسی، مراسم قرعه کشی نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ساعت 19:30 امروز سه شنبه در مقر فیفا در سوئیس برگزار می گردد. لیتوانی در شهریور و مهرماه سال جاری میزبان این دوره از مسابقات جام جهانی خواهد بود.

ستاره سابق تیم ملی اسپانیا میهمان ویژه قرعه کشی جام جهانی فوتسال

با اعلام فیفا، در مراسم امروز کیکه ستاره سابق فوتسال اسپانیا در کنار ادگاراس یانکائوسکاس مهاجم سابق تیم ملی فوتبال لیتوانی از میهمانان ویژه مراسم قرعه کشی خواهند بود.

کیکه با اسپانیا در سال های 2000 و 2004 به قهرمان جام جهانی فوتسال رسید و در سال 2009 از سوی سایت فوتسال پلنت به عنوان بهترین فوتسالیست جهان انتخاب شد.

کیکه در این خصوص گفت: جام جهانی فوتسال رویدادی است که بهترین تیم های جهان می خواهند در آن رقابت نمایند. خاطرات شگفت انگیزی از چهار دوره حضورم در جام جهانی که برای اسپانیا بازی کردم، دارم بخصوص در سال های 2000 و 2004 که قهرمان شدیم. بازگشت میزبانی جام جهانی به اروپا بعد از گذشت بیش از 20 سال خارق العاده است و مطمئنم طرفداران از آن استقبال می نمایند.

به گزارش خانه انگلیسی، تیم ملی فوتسال ایران یکی از 24 تیم حاضر در جام جهانی فوتسال است که تا ساعاتی دیگر، حریفانش را در این رقابت ها می شناسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ستاره سابق تیم ملی اسپانیا میهمان ویژه قرعه کشی جام جهانی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سابق تیم ملی اسپانیا میهمان ویژه قرعه کشی جام جهانی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید