قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو تعیین شد

به گزارش خانه انگلیسی، در جریان رونمایی از سه خودرو وارداتی نیسان به وسیله نامی خودرو، قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی معین شد. این کراس اوور وارداتی قرار است با موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی به قدرت 181 اسب بخار به مشتریان تحویل گردد.

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو تعیین شد
آنالیز ری را برقی را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - محمد فتح اللهی - قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو، 3 میلیارد تومان خواهد بود. البته این قیمت هنوز به طور رسمی به وسیله نهادهای مربوطه اعلام نشده است.

اما در جریان رونمایی از محصولات نیسان در ایران به وسیله نامی خودرو، یکی از مسئولین این شرکت اختصاصاً قیمت نهایی فروش این خودرو وارداتی را به بیت ران اعلام نمود.

نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو مجهز به موتور PR25DD نیسان خواهد بود. این موتور 2.5 لیتر حجم دارد و تنفس طبیعی است.

قوای محرکه این شاسی بلند وارداتی می تواند 181 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه نیرو در اختیار راننده قرار دهد. گشتاور خروجی این موتور هم به 244 نیوتن متر می رسد که در دور 3600 در شرایط ایده آل واقع شده است. نیرو و گشتاور موتور نیسان ایکس تریل نیز به وسیله گیربکس XTRONIC CVT به هر دو محور این خودرو منتقل می گردد.

ذکر این نکته ضروری است که نامی خودرو در جریان رونمایی از ایکس تریل، مصرف سوخت آن را 8.7 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام نمود. این خودرو مجهز به دوربین 360 درجه، هشدار نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از عقب و جلو، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، تنظیم برقی صندلی های راننده و سرنشین کناری، شش عدد ایربگ برای فضای داخلی خودرو، سامانه های کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی و سرازیری، شارژ بدون سیم تلفن همراه، نمایشگر 12.3 اینچی لمسی، درب صندوق عقب برقی و… است.

براساس اعلام رسمی مدیران نامی خودرو در مراسم رونمایی از این خودرو، تمام مالکانی که نیسان ایکس تریل را خریداری می نمایند، تا سرانجام امسال خودرو خود را تحویل خواهند گرفت.

کاتالوگ رسمی نیسان ایکس تریل نامی خودرو

نامی خودرو 3 محصول تازه نیسان برای بازار ایران را رسماً رونمایی کرد

ونوسیا D60 EV پلاس برقی با پیمایش 420 کیلومتری به وسیله مکث موتور رونمایی شد

آریزو 5 برقی سایپا با نشان سینوگلد معرفی گردید / نسخه تاکسی آریزو 5 برقی در سایپا

ری را برقی ایران خودرو رسماً معرفی گردید / همه چیز درباره نسخه EV ری را

چانگان شنلان SL03 سایپا با 1200 کیلومتر پیمایش به تهران رسید

قیمت کوییک GXL سایپا رسماً اعلام شد / همه چیز درباره تیپ GXL کوییک

منبع: بیت ران

به "قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید