خودرو

آشنایی با برترین هتل های استان گیلان

به طور معمول، سفر به شمال ایران برای گردشگران به این صورت است که به جای انتخاب یک اقامتگاه و یک مقصد خاص قبل از سفر، مقاصد متعددی را به عنوان مقاصد میانی با اقامت کوتاه و یک مقصد اصلی با اقامت بلندتر انتخاب می نمایند.

19 اسفند 1402

تشکیل کارگروه گردشگری دریایی در استان های ساحلی

مدیرکل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، از تشکیل کارگروه گردشگری دریایی به ریاست استانداران و دبیری مدیران کل میراث فرهنگی استان های ساحلی اطلاع داد.

6 اسفند 1402

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو تعیین شد

در جریان رونمایی از سه خودرو وارداتی نیسان به وسیله نامی خودرو، قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی معین شد. این کراس اوور وارداتی قرار است با موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی به قدرت 181 اسب بخار به مشتریان تحویل گردد.

23 آبان 1402

شاسی بلند تازه مازراتی، تمام جذابیت های یک ایتالیایی تمام عیار، عکس

همشهری آنلاین نوشت: شاسی بلند لوکس میانه نو مازراتی میخواهد کاری را انجام دهد که لوانته بزرگ تر هرگز نمی توانست. فناوری، لوکس بودن و هیجان رانندگی، همگی بخش های چشمگیر پکیج مازراتی گرکاله هستند، به اصطلاح می توان گفت این شاسی بلند نو مملو از جذابیت های...

27 اردیبهشت 1402

صاعقه در کمین طبیعتگردان

معاون آموزشی سازمان اورژانس کشور نسبت به افزایش احتمال صاعقه زدگی در اردیبهشت ماه هشدار داد.

12 اردیبهشت 1402

تشدید بارش در 21 استان

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید بارش در 21 استان و احتمال آبگرفتگی معابر هشدار داد.

22 فروردین 1402

خودروسازان نتوانستند قیمت ها را 70 درصد بالا ببرند از کیفیت کم می کنند؟

دنیای اقتصاد نوشت: جدل بین وزارت صمت و شورای رقابت تا همین ظهر دیروز نیز ادامه داشت و در نهایت هیچ کدام زیر بار اعلام قیمت های تازه نرفتند و مسوولیت اعلام آن به دوش خودروسازان افتاد.

21 فروردین 1402

این خودروساز شگفت انگیز عربستانی رقیب تسلاست

لوسید موتورز نام شرکتی است که رقیب تسلا شناخته می گردد. این شرکت که نام ابتدایی اش آتیه وا بود، از سال 2007 کار خود را شروع کرد و اکنون در کالیفرنیای آمریکا حضور دارد.

19 فروردین 1402

جن فرار می نماید: استنفورد هوش مصنوعی ChatGPT را با کمتر از 600 دلار کپی می نماید!

هوش مصنوعی Alpaca استنفورد در بسیاری از وظایف مشابه ChatGPT شگفت انگیز عمل می نماید. اما بر اساس یک مدل زبان منبع باز ساخته شده است و هزینه آموزش آن کمتر از 600 دلار آمریکا است. به نظر می رسد این هوش مصنوعی های خداگونه در حال حاضر به طرز وحشتناکی مقرون به صرفه هستند...

29 اسفند 1401

عکس جاسوسی از بنز نو

عکاسان تصاویری از سه خودروی آزمایشی مرسدس بنز EQG را ثبت نموده اند. یکی از این خودرو ها هنوز هم مثل قبل به روکشی با تم برفی مجهز است. با این حال، بقیه بیشتر شبیه نمونه های اولیه کلاس G با استتار روی همه چیز به جز در ها هستند.

27 اسفند 1401

هشدار هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی ها و خطر آبگرفتگی معابر در غالب استان ها

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

17 اسفند 1401

جزئیات آلودگی هوا در آذر ماه ، تهرانی ها چند روز هوای آلوده تنفس کردند؟

بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران، تعداد روزهای آلوده طی آذرماه امسال 24 روز بود که از این تعداد 16 روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و 8 روز در شرایط ناسالم برای تمامی گروه ها نهاده شد.

5 دی 1401

نخستین هتل باشکوه طهران قدیم ، انتخاب میلانی برای یکی از ما دونفر ، مسیرهای دسترسی به بزرگترین کاروانسرای تهران

کاروانسرای خانات، یکی از چندین کاروانسرایی قدیمی در دل تهران است که از دوره قاجار به یادگار مانده ؛جاذبه ای قدیمی و تاریخی که در لیست آثار ملی ایران ثبت شده است و می توان آن را یکی از متفاوت ترین جاذبه های تهران دانست.

28 مهر 1401

توزیع بیش از یک میلیون لیتر سوخت در شهرستان البرز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: یک میلیون و 709 هزار لیتر سوخت در بین بهره برداران این شهرستان توزیع شد.

24 مهر 1401

افزایش 31 درصدی مأموریت های آتش نشانی نهبندان

طی 6 ماهه نخست امسال 74 حادثه واقعی در نهبندان رخ داده که مأموران آتش نشانی برای مهار آن ها به مأموریت اعزام شده اند.

8 مهر 1401

7 علامتی که می گوید زانوهایتان بیمار است

صدا دادن زانو به تنهایی مشکل زا نیست و علت خاصی هم ندارد. گاهی اوقات ممکن است هوا در ناحیه زانو گیر کند و با آزاد شدن هوا صدایی از آنجا شنیده می شود.

30 شهریور 1401

8 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران

هیجان در پارک های آبی دبیپارک های آبی دبی! در ابتدا کمی شک برانگیز است، چطور می گردد دوبی که یک منطقه کویری است پارک آبی داشته باشد؟ اما واقعیت دارد، دبی پارک های آبی فراوانی دارد و که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نمایند. مجموعه های آبی متنوع و بی...

12 شهریور 1401

لذت و هیجان در برترین پارک آبی های آنتالیا

پارک آبی های آنتالیا از مکان های مجذوب نماینده و پرطرفدار این شهر ساحلی واقع در کشور ترکیه می باشد. هرساله در فصل تابستان مسافران بسیاری برای آب تنی به این شهر ساحلی سفر می نمایند. پارک های آبی در همه جای جهان هواداران زیادی دارد، بسیاری به علت اینکه علاقه...

11 شهریور 1401

گردشگران به هر قیمتی به تونل برفی ازنا می فرایند

خبرنگاران: اشترانکوه ازنا، سرزمین عجایب و شگفتی های ایران است جایی که قله های پایدار آن در آغوش برف های هزاران ساله در زیر تیغ آفتاب طبیعت افسونکار و رنگارنگ ایران را به نمایش می گذارد.در زیر برف و یخ های دامنه اشترانکوه خیال انگیز جایی است که دست هنرمند...

4 شهریور 1401

ماجرای سفر بی بازگشت رکاب زن ایرانی به سوئیس!

دوچرخه سوار 17 ساله ایران در سفر به سوییس برای حضور در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی حاضر به بازگشت نشد. موضوعی که فدراسیون ایران تاکید دارد، هیچ نقشی در سفر این دوچرخه سوار به سوییس نداشته و خود این رکابزن به صورت شخصی به این سفر رفته است.

23 مرداد 1401
تعداد: (139)