8 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران

به گزارش خانه انگلیسی، هیجان در پارک های آبی دبی

پارک های آبی دبی! در ابتدا کمی شک برانگیز است، چطور می گردد دوبی که یک منطقه کویری است پارک آبی داشته باشد؟ اما واقعیت دارد، دبی پارک های آبی فراوانی دارد و که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نمایند. مجموعه های آبی متنوع و بی نظیری که در نوع خود منحصربه فرد هستند و توصیه می کنیم که اگر تصمیم گرفتید به دبی سفر کنید، این پارک های آبی را از دست ندهید. در این مقاله ما به شما پارک های آبی دبی به انتخاب گردشگران را معرفی خواهیم کرد، برای یک آب تنی لذت بخش آماده هستید؟!

8 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران

پارک های آب دبی

دبی در سال های اخیر به خوبی توانسته صنعت گردشگری را در کشور خود ارتقاء بخشد. سیستم شهرسازی و معماری آن مدرن و به روز است و با ساخت و سازهای هوشمندانه ای که انجام داده خود را در دسته کشورهای پیشرو در علم و فناوری، گنجانده است. تفکری که در پشت این عملکرد واقع شده است، با آینده نگری سبب ایجاد خلاقیت های فراوانی شده است. یکی از این خلاقیت های مثال زدنی پارک های آبی دبی هستند که بیشتر در خصوص آنها صحبت خواهیم کرد.

لیستی از پارک های آبی دبی

در ادامه به معرفی لیستی از پارک های آبی دبی می پردازیم:

1-پارک آبی وایلد وادی(Wild Wadi)

2- پارک آبی آتلانتیس (AQUAVENTURE)

3-پارک آبی آیس لند (Ice Land Water Park)

4-پارک آبی واندر لند (Wonderland Theme & Water Park)

5- پارک آبی دریم لند (Dreamland Aqua Park)

6- پارک آبی اسپلش ان پارتی (Splash n Party)

7-پارک آبی اسپلش پد دبی (Splash Pad)

8-پارک آبی لگولند (LEGOLAND)

9-پارک آبی یاس (Yas Water World)

10- پارک آبی آکواونچر (Aquaventure)

آشنایی با تعدادی از این پارک های آبی زیبا

در این بخش به آنالیز تعدادی از این پارک های آبی مجذوب نماینده دبی خواهیم پرداخت تا شما بیشتر با این پارک های آبی زیبا و هیجان انگیز آشنا شوید.

1-با اختلاف، برترین پارک آبی دنیا، یاس ابوظبی

آدرس: جزیره یاس یاس غرب، ابوظبی

در میان پارک های آبی دبی، پارک آبی یاس ابوظبی دومین پارک آبی منحصر به فرد و بی نظیر در دنیا محسوب می گردد. به شما قول می دهیم که با ورود به این پارک زمان را فراموش خواهید کرد و فقط از تفریح کردن در آن لذت خواهید برد. مجموعه پارک آبی یاس ابوظبی 15 هکتار وسعت دارد که در میان پارک های آبی دبی بزرگترین پارک آبی به شمار میرود. وسایل تفریحی و سرگرم نماینده متنوعی که در این پارک قرار داده شده اند، به شدت مورد توجه و استقبال گردشگران هستند. مجذوب نماینده ترین قسمت این پارک آبی داستانی است که در آن جریان دارد. این داستان یک مسابقه است که شما باید در آن مروارید گمشده را پیدا کنید.

داستانی سرگرم نماینده که با دیدن و دقت کردن به سرنخ ها در جریان است. یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز این پارک، سرسره آبی 6 نفره است که بزرگترین سرسره دنیا بوده و در کنار طولانی ترین ترن هوایی دنیا، یک مجموعه تفریحی مهیج را برای گردشگران به وجود آورده است. پارک آبی یاس ابوظبی 8 قسمت دارد که شما می توانید در هر قسمت یک تم و بک گراند خاص را دیدن کنید که با در نظر گرفتن تم مخصوص هر قسمت، وسایل تفریحی و تفریح در پارک آبی نیز تغییر می نمایند. وجود بیش از 40 سرسره از جمله مجذوب نمایندهیت های انکارناپذیر این پارک آبی است که بدون شک می تواند یک آب تنی بی نظیر را برای شما به همراه داشته باشد.

2- لاگونا، دومین پارک آبی مجذوب نماینده دبی

آدرس: دبی، منطقه لامر، خیابان جمیریه 1

اگر بگویم بیشتر از 10 سرسره متنوع در این پارک قرار گرفته است تا بتواند لذت یک آب تنی مهیج را برای شما ایجاد کند، عجیب نیست. در میان پارک های آبی دبی پارک لاگونا در منطقه لامر، از موقعیت ویژه و خوبی برخوردار است. یکی از نقاط قوت این پارک که وجه تمایز مهمی نیز محسوب می گردد، قسمتی است که به موج سواری اختصاص داده شده. نکته جالب اینجاست که موج سواری تنها برای بزرگسالان نیست و بچه ها و نوجوانان هم به راحتی می توانند تنها با یک تخته بر روی موج ها بازی نموده و از این تفریح لذت ببرند. حتی اگر آب تنی کردن برای شما یک تفریح لذت بخش نیست باز هم به این مجموعه بروید و از دیگر تفریحات آن لذت ببرید.

تنوع تفریحات و تجهیزات سرگرم نماینده در این مجموعه آبی به قدری زیاد است که بدون شک تمایلی به ترک کردن آن نخواهید داشت. در این پارک آبی که در میان پارک های آبی دبی به علت وسایل تفریحی و تفریح خاصی که دارد جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده، شما با سرسره ها، تونل های آبی، استخر موج سواری، بخش بازی بچه ها، رودخانه آرام و دیگر تفریحات مجذوب نماینده روبه رو هستید. جالب است که بدانید پارک آبی لاگونا هر پنجشنبه بین ساعت های 19 تا 2 بامداد به بانوان اختصاص می یابد. آنها می توانند به راحتی شبی به یادماندنی را در این پارک آبی برای خود ثبت نمایند. ناگفته نماند که بچه ها زیر دو سال احتیاجی به خرید بلیط ندارند.

3-یک آب تنی متفاوت در پارک آبی آتلانتیس

آدرس: Atlantis The Palm - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates

مجموعه آبی آتلانتیس در سایت هتل آتلانتیس قرار گرفته که یک مجموعه آبی مجذوب نماینده است. طراحی یک مجموعه آبی در کنار یک هتل لوکس، سبب شده که گردشگران زیادی به این هتل جذب شوند. در جای جای مجموعه آبی آتلانتیس و بعلاوه هتل آن شما می توانید ردپای مدرنیته را به وضوح دیدن کنید. پارک آبی آتلانتیس 7 نوع سرسره متفاوت دارد که هر کدام از آنها به تنهایی می توانند سبب فراوری آدرنالین بسیار بالایی در خون شما شوند. اگر تصمیم گرفتید به آتلانتیس بروید حتما به مجموعه آبی آن سر بزنید و سرسره های آن را نیز امتحان کنید. در این مجموعه آبی به وضوح تفاوت تفریحات آبی با سایر پارک های آبی دبی را متوجه خواهید شد.

در میان پارک های آبی دبی این مجموعه تنها پارکی است که برای استفاده از سرسره های آن باید قدی بیشتر از 120 سانتیمتر داشته باشید. البته به شما هشدار می دهیم که اگر قد کوتاهی دارید به این پارک آبی سفر نکنید، چون احتمال غرق شدن افراد با قد کوتاه در این پارک آبی زیاد است و به همین علت است که به آنها اجازه استفاده از این سرسره ها داده نخواهد شد. علاوه بر استفاده از سرسره ها و تفریح کردن در این پارک آبی شما می توانید پایکوبی دلفین ها را هم ببینید و بعلاوه با آنها بازی کنید. دیگر تفریحات این پارک شامل وسایل بازی بچه ها، محوطه غواصی، آکواریوم، استخر شیرهای دریایی و غیره است که همگی لحظاتی مهیج را برای شما خلق خواهند کرد.

4- سرزمینی یخی در دل کویر، پارک آبی آیس لند

آدرس: Jazeera Al Hamra - Ras al Khaimah - United Arab Emirates

شک ندارم که تعجب نموده اید! یخ در دل کویر؟ چطور ممکن است؟ اما ممکن است. شبیه سازی این پارک آبی به قطب، به قدری دقیق است که بدون شک برای لحظاتی فراموش می کنید در دبی هستید. پارک آبی آیس لند در قسمت راس الخیمه قرار داده شده یکی از هیجان انگیز ترین پارک های آبی دبی را در دل خود دارد. بدون شک طراحی مجموعه شبیه به منطقه ها قطبی است و شما در آن می توانید حتی استراحتگاه هایی را ببینید که به سبک معماری اسکیموها ساخته شده اند و حس فوق العاده عجیبی را به شما منتقل می نمایند. حتما برایتان جالب است که بدانید این پارک آبی در میان پارک های آبی دبی از جمله مجموعه های تفریحی آبی است که آب گرم های متعددی با خاصیت و هدف درمانی دارد.

البته نگران مقدار پایین آدرنالین خونتان نباشید! در کنار این استخر های آب گرم در پارک آبی آیسلند، سرسره های جالب و متنوعی نیز قرار داده شده اند که هدف آنها صرفاً افزایش این فاکتور در خون شماست. در آخر باید اشاره کنیم که پارک آبی آیس لند در حال بازسازی است اما قسمت های فراوانی از آن برای پذیرایی و میزبانی از گردشگران آماده هستند. حضور مجسمه های زیبایی مانند پنگوئن ها و خرس های قطبی در کنار سرسره ها و سایر تفریحات مجذوب نماینده این پارک آبی سبب شده اند تا گردشگران فراوانی مشتاق به بازدید از این پارک باشند.

5- یک پارک آبی فقط برای بچه ها، پارک آبی اسپلش لند

آدرس: Beach Front, North side of THE BEACH, Near Roxy Cinema - Dubai - United Arab Emirates

اگر می خواهید در سرمایه گذاری های خود پیروز باشید باید تمام قشرهای یک جامعه را در نظر بگیرید. یکی از اقشار بسیار مهم و البته آسیب پذیر در هر جامعه بچه ها هستند که احتیاج به توجه خاص و ویژه ای دارند. در دبی نیز سرمایه گذاران با در نظر گرفتن این نکته اقدام به طراحی یک پارک آبی نموده اند که در میان پارک های آبی دبی، برای استفاده بچه ها طراحی و اجرا شده است. در این پارک آبی بچه ها با خیال راحت می توانند از وسایل تفریحی فراوانی که امنیت بالایی نیز دارند استفاده نمایند. در پارک آبی اسپلش لند سه نوع بلیط مختلف برای ارائه به گردشگران وجود دارد که شامل بلیط 1 ساعته، 2 ساعته و 24 ساعته است یک روز کامل را در بر می گیرد.

البته با توجه به قیمت های ارائه شده بیشترین گردشگران ترجیح می دهند تا بلیط یک روزه را تهیه نمایند. مجموعه آبی اسپلش لند تنها مجموعه آبی در میان پارک های آبی دبی است که با تعبیه یک فضای خاص برای بازی و آب تنی بچه ها موجب شگفتی گردشگران شده است. در این مجموعه علاوه بر تفریحات آبی سرویس بهداشتی، رستوران، کافی شاپ و فروشگاه برای خرید مواد غذایی و همینطور وسایل شنا نیز تعبیه شده است. تمامی وسایل بازی که در این پارک قرار دارند کاملا معمولی هستند تا بچه ها بتوانند در امنیت کامل از آنها استفاده نمایند. ناگفته نماند که در این مجموعه آبی هیچ محدودیتی برای پوشش بانوان در نظر گرفته نشده و آنها به راحتی می توانند با استفاده از مایو های اسلامی و یا غیر اسلامی به این پارک مراجعه نمایند.

6- سرزمینی رویایی در پارک آبی دریم لند

آدرس: Al Shebeakah - Umm Al Quwain - United Arab Emirates

در میان پارک های آبی دبی این پارک یکی از فضاهای مورد علاقه ورزشکاران است. اگر تصمیم گرفتید در فصل تابستان به دبی بروید و برای انتخاب پارک آبی مناسب در میان مجموعه های آبی با مشکل انتخاب روبرو شدید، به شما توصیه می کنیم که بدون هیچ تردیدی پارک آبی دریم لند را انتخاب کنید. در این پارک آبی فضای خالی وجود ندارد که در آن سرسره دیده نگردد و وجود سرسره ها یعنی یک تفریح لذت بخش و فراموش نشدنی. این مجموعه مساحتی بالغ بر 250 هزار متر مربع دارد که با 25 نوع سرسره متنوع و مختلف، پرچم داره سرسره ها در میان مجموعه های آبی دبی است. این مجموعه را برترین پارک آبی خاورمیانه نیز می دانند و حتی در قاره آسیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

تنوع بالای تفریحات آبی در این مجموعه و در میان پارک های آبی دبی، سبب شده که سلیقه های متنوعی را پوشش دهد و حتی اگر از آب فراری باشید در این مجموعه بدون شک تنی به آب خواهید زد. در مجموعه پارک آبی دریم لند شما می توانید با دوستان و خانواده خود از جهت اتومبیل رانی پارک نیز بهره ببرید. در این مجموعه آبی تمامی وسایل و تجهیزات به طور مرتب در طول سال آنالیز می شوند تا از نظر امنیتی خطری متوجه گردشگران نباشد. تفریحات این مجموعه شامل سرسره های کامیکازه، سرسره های بلک هول، سرسره های رفتینگ راید؛ سرسره های توئیسنینگ دراگونز، سرسره های تویستر با طولی برابر 40 متر و مجموعه آکوا پلی با 19 بازی و تفریح مهیج برای بچه ها و نوجوانان است.

7- لگولند آبی در دبی

آدرس: Sheik Zayed Road - Dubai - United Arab Emirates

بدون شک همه ما در کودکی با اسباب بازی لگو بازی نموده ایم. این اسباب بازی ها از جمله تجهیزاتی بودند که در کنار ایجاد خلاقیت می توانستند به راحتی ما را برای ساعت ها سرگرم نمایند. حال دبی با استفاده هوشمندانه از این اسباب بازی ها، پارک آبی طراحی نموده که به شما اجازه می دهد از این آجر های رنگی در آب نیز بهره ببرید. یکی دیگر از پارک های آبی دبی که به شدت مورد توجه گردشگران قرار گرفته و با الهام از تجهیزات وسایل بازی ما در کودکی ساخته شده، پارک آبی لگولند است که البته برای بچه ها طراحی شده است.

در این پارک به بچه ها این امکان داده شده تا ساعت ها در میان هم سن و سالان خود از تفریحات آبی لذت ببرند. بچه ها همواره دوست دارند تا مانند بزرگسالان رفتار نمایند و حتی از تفریحات آنها استفاده نمایند و در این پارک آبی تمامی امکانات لازم برای آنان فراهم شده تا به راحتی به آرزوی خود برسند. پارک آبی لگولند که در میان پارک های آبی دبی یکی از برترین مجموعه های تفریحی محسوب می گردد، سافاری و استخر موج سواری نیز دارد. از جمله مجذوب نمایندهیت های این مجموعه که آن را در میان گردشگران محبوب نموده است وجود یک رودخانه آرام است که بچه ها به راحتی می توانند در این رودخانه با لگو قایق بسازند و روی آب شناور باشند.

8-پارک آبی وایلد وادی

این پارک آبی مهیج بعنوان یکی از برترین اماکن توریستی و بعلاوه گردشگری در دبی به شمار می رود و بخاطر موقعیت مکانی بسیار عالی این پارک آبی بعنوان یکی از شلوغ ترین و پر تردد ترین مکان گردشگری در دبی به شمار می رود.پارک آبی وایلد وادی واقع شده در ساحل جمیرا و در کنار برج العرب ، یکی از برترین و حتی شناخته شده ترین پارک آبی دبی می باشد ، پارک آبی با وسایل بسیار هیجان انگیز که با دیدنی وسایل موجود در آن هر بیننده ایی را مجذوب خود نموده به وجد می آورد.

این پارک آبی دارای 30وسیله که هرکدام با ویژگی های منحصر بفرد خود برای آغاز بازی های مهیج و بالابردن آدرنالین خونتان می باشد ، وجود سرسره های متنوع ، رودخانه هایی خروشان و سقوط آزاد در این پارک ها همچون ندارد .

سرسره جمیرا اسکیرا با ارتفاع 33 متری و طول 120 متر و با سرعت 80کیلومتر بر ساعت را بدون در نظر گرفتن سرسره های آبی در آمریکا ، بعنوان یکی از بزرگترین و بلندترین و سریع ترین سرسره در دنیا به شمار می رود.

موضوعی که در این پارک بسیار جالب بنظر می رشد طراحی تعدادی از دستگاه هاا برای بچه ها و حتی خانم های باردار می باشد تا آنها با توجه به شرایطشان از این وسایل استفاده نموده و روزی خاطره انگیز در ذهنشان نقش ببندد.

در این پارک آبی 3استخر بسیار عریض و وسیعی وجود دارد که این امکان را برای علاقمندان به منظور دراز کشیدن و استراحت کردن فراهم نموده است ، این مجموعه بزرگ دارای بزرگترین استخر مواج خاورمیانه می باشد.

لازم بذکر است این پارک آبی که بعنوان برترین پارک آبی دبی در سال 1998 میلادی ساخته شده است و بعنوان اولین پارک آبی در خاورمیانه به شمار می رود، ولی به علت رسیدگی های بصورت مستمر و منظم در این پارک آبی اجرا شده است هنوز هم این پارک یکی از مشهورترین پارک های آبی دبی محسوب می گردد.

از امکانات این پارک آبی زیبا می توان به رستوران ها ، کمدهای قفل دار، رختکن ، فروشگاه ، آلاچیق و خدمات اسپا اشاره نمود ، در این پارک بانوان با دو پوشش اسلامی و غیر اسلامی می توانند از امکانات موجود در این پارک استفاده نمایند.

دبی و سفری فراموش نشدنی!

سفر کردن به کشوری مانند دبی مانند سفر به فرانسه و ایتالیا مجذوب نماینده است و نقطه عطفی در گردشگری قاره آسیا محسوب می گردد. ما در این مقاله کوشش کردیم تا پارک های آبی دبی که از نظر گردشگران امتیاز بالایی دارند را به شما معرفی کنیم. البته در این شهر نقاط دیدنی و تفریحی فراوانی وجود دارد اما بدون شک آب تنی کردن در گرمای این منطقه کویری، لذتی صد چندان دارد.

منبع: الی گشت

به "8 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید