لذت و هیجان در برترین پارک آبی های آنتالیا

به گزارش خانه انگلیسی، پارک آبی های آنتالیا از مکان های مجذوب نماینده و پرطرفدار این شهر ساحلی واقع در کشور ترکیه می باشد. هرساله در فصل تابستان مسافران بسیاری برای آب تنی به این شهر ساحلی سفر می نمایند. پارک های آبی در همه جای جهان هواداران زیادی دارد، بسیاری به علت اینکه علاقه ندارند در دریا شنا نمایند و یا به علت اینکه دوست ندارند زیاد در زیر آفتاب بمانند، پارک های آبی را برای سرگرمی انتخاب می نمایند. پارک های آبی آنتالیا با امکانات متنوع و لوازم سرگرمیی مجذوب نمایندهی که در خود جای داده اند تبدیل به مکانی مجذوب نماینده برای گذراندن تعطیلات در فصل تابستان شده اند.

لذت و هیجان در برترین پارک آبی های آنتالیا

بسیاری نه برای ساحل های شهر آنتالیا بلکه برای استفاده کردن از امکانات پارک های آبی این شهر به آنجا می فرایند. اگر می خواهید تجربه استفاده از یک پارک آبی استاندارد را داشته باشید، در پارک آبی های آنتالیا این امکان برای شما فراهم است که با خیال راحت به سرگرمی بپردازید. در ادامه با خانه انگلیسی همراه باشید تا شما را با برترین پارک های آبی آنتالیا آشنا کنیم، تا در هنگام سفر به این شهر زیبا بتوانید انتخابی متناسب با علاقه مندی های خود داشته باشید.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از خانه انگلیسی اینجا کلیک کنید.

معروفیت دنیای پارک آبی های آنتالیا

اگر علاقه دارید در فصل گرما برای گذراندن تعطیلات و استفاده از امکانات و لوازم سرگرمیی به پارک آبی های آنتالیا سفر کنید، باید به شما بگوییم که پارک های آبی این شهر جز محبوب ترین پارک های آبی دنیا می باشد. این پارک ها به علت امکانات مختلفی که در خود جای داده اند، برای تمامی سنین از بچه ها خردسال تا بزرگسالان مجذوب کنندهیت ویژه ای دارند. شهر آنتالیا یک از شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که در فصل تابستان کسانی که علاقه به شنا و خنک شدن در آب های دریای مدیترانه را دارند، به آنجا سفر می نمایند.

اما چندسالی است که پارک آبی های آنتالیا محبوبیت زیادی در بین گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند، به دست آورده اند. اگر شما هم سرگرمیات و امکانات پارک آبی های آنتالیا به شنا در دریا را ترجیح می دهید، حتما این مقاله را تا آخر دنبال کنید تا با امکانات هریک از این پارک ها بیشتر آشنا شوید.

امکانات کدامیک از پارک آبی های هتل های آنتالیا مجذوب کننده تر است؟

هتل های آنتالیا که پارک آبی دارند، برای گردشگران بسیار مجذوب کننده هستند. هتل های بزرگ دارای پارک آبی، حداقل ده سرسره دارند. بد نیست بدانید که سرسره های آبی از محبوب ترین لوازم سرگرمیی در پارک های آبی به شمار می فرایند. اغلب هتل های لوکس و پنج ستاره آنتالیا پارک آبی های مجذوب کنندهی هم دارند که به همین علت هزینه اقامت در آنها بالا است. در ادامه قصد داریم شما را با برترین و معروف ترین پارک آبی های هتل های آنتالیا و بعلاوه پارک آبی های استخر های سرباز آنتالیا آشنا کنیم.

1. هتل شروود اکسکلوسیو لارا

هتل شروود اکسکلوسیو لارا یکی از هتل های پنج ستاره است که در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است. اگر می خواهید تعطیلات با کیفیتی را داشته باشید، این هتل با کیفیت بالا به صورت UALL آماده ارائه خدمات به شما است. از امکانات خاص این هتل می توان به فضای داخلی مجذوب کننده هتل در رستوران ها و کافه ها، چشم انداز رو به باغ اتاق ها، استخرهای مختلف با امکانات و وسایل سرگرمیی متنوع، نمایش زنده، تئاتر در فضای باز و فعالیت های مفرح اشاره نمود. این هتل 499 اتاق دارد و جز هتل های بزرگ شهر آنتالیا می باشد. در تمام ساعات روز غذا و نوشیدنی در این هتل سرو می گردد. رستوران اسنک ساحلی، رستوران اسنک آکوا و خانه آناتولی در تمام طول روز به سرو غذا می پردازند و نیازی به رزرو ندارند.

2. هتل دلفین ایمپریال

یکی دیگر از هتل های بزرگ و باشکوه آنتالیا که پارک آبی بزرگی هم دارد، هتل دلفین ایمپریال است. این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و اقامت در آن این احساس را به شما می دهد که اتاق شما در کنار ساحل باشکوه دریای مدیترانه واقع شده است. در پارک آبی این هتل امکانات سرگرمیی مجذوب کنندهی وجود دارد. این هتل در فاصله 10 کیلومتر فرودگاه شهر آنتالیا قرار گرفته است و دسترسی خوبی به مراکز سرگرمیی و تجاری شهر آنتالیا دارد.

3.هتل لند آف لجندز

اگر به اقامت در یک هتل با اتاق های مدرن و مجذوب کننده علاقه دارید، هتل لند آف لجندز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل 5 ستاره آنتالیا طراحی خاص و منحصر به فردی دارد. طرح اتاق ها و سوئیت های این هتل از داستان های افسانه ای الهام گرفته شده است. اگر از مهمانان این هتل باشید می توانید یک بلیط رایگان برای رفتن به شهربازی لند آف لجندز دریافت کنید. یکی از پارک آبی های آنتالیا که 55 سرسره دارد در این هتل واقع شده است. علاوه بر سرسره های مجذوب کننده این پارک آبی، سرگرمیات آبی این هتل با یک استخر موج دار و بعلاوه سواری Hyper Coaster در آب های سفید و موارد دیگر تکمیل می گردد. در این هتل می توانید انواع غذاهای خوشمزه ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را میل کنید و از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید. این هتل در فاصله 25 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.

5.هتل گرانادا لاکچری بلک

هتل گرانادا لاکچری بلک که حدود 6 سال است از تاسیس آن می گذرد، در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل با خدمات UALL ساحلی نیست، ولی این هتل 10 استخر روباز بزرگ دارد، در اطراف یکی از استخرهای بزرگ آن فضایی بسیار شبیه به ساحل ایجاد نموده اند که بسیار مجذوب کننده و طبیعی به نظر می آید. این هتل علاوه بر استخرهای سرباز ، یک پارک آبی هم دارد. هتل گرانادا لاکچری بلک با بیش از 10 سرسره بسیار مجذوب کننده و متنوع دارای یکی از برترین پارک آبی های آنتالیا می باشد، جالب است بدانید که در این هتل دو استخر سرپوشیده هم وجود دارد.

6.هتل ریکسوس پریمیوم بلک

هتل ریکسوس پریمیوم بلک هتلی در منطقه بلک است. این هتل بیش از 17 سال است که در 6 کیلومتری شهر آنتالیا فعالیت می نماید. ایـن هتل ساحل اختصاصی هم دارد و به علت قرار گرفتن در نزدیکی کوه های توروس چشم انداز ای بسیار چشم نواز دارد. این هتل مجهز به پارک آبی با ده سرسره است و فضایی مختص بازی بچه ها دارد. هتل ریکسوس پریمیوم 10 رستوران دارد که در آنها انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و غیره برای گردشگران سرو می گردد.

پارک آبی های آنتالیا

اگر در فصل بهار و تابستان به آنتالیا رفتید، حتما به پارک آبی های آنتالیا بروید. در شهر آنتالیا چندین پارک آبی وجود دارد که شامل:

  1. پارک آبی آکوا آنتالیا
  2. پارک آبی دلفین لند آنتالیا
  3. پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا
  4. پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا
  5. پارک آبی ددمان آنتالیا

می گردد. در ادامه همراه خانه انگلیسی باشید تا با تمامی پارک آبی های آنتالیا با جزئیات کامل آشنا شوید.

1. پارک آبی آکوا آنتالیا

پارک آبی آکوا آنتالیا یکی از برترین پارک آبی های آنتالیا است. در این پارک با خیال راحت

می توانید تجربه های هیجان انگیز داشته باشید، زیرا تمام قسمت های پارک با استاندارد و حساسیت امنیتی بالایی ساخته شده اند. اگر تجربه های هیجان انگیز را دوست دارید حتما سرسره های پارک آبی آکوا را امتحان کنید و هیجان و لذت مضاعف را یکجا تجربه کنید. این پارک آبی بزرگ سرگرمیات مختلفی از جمله سرسره های آبی روباز و تونلی که با تیوپ یا بدون تیوپ میتوانید از آن بهره ببرید، می گردد.

جامپینگ از ارتفاع 70 کیلومتری از دیگر سرگرمیات هیجان انگیز این پارک آبی است، که با اطمینان از امنیت آن می توانید از ارتفاع و پرش لذت ببرید. فضای سبز و موسیقی زنده در فضای پارک لحظات آرامش بخشی را برای شما رقم میزند. یکی دیگر از بخش های پارک که بچه ها علاقه زیادی به آن دارند، سرزمین دلفین ها است که در پارک آبی آکوا وجود دارد.

در این قسمت مربیان مخصوص دلفین ها آن ها را به شیوه مخصوصی وارد بازی می نمایند تا از درون حلقه رد شوند و هر آنچه را که آموزش دیده اند در معرض دید دیدنگران به نمایش بگذارند و لحظاتی مفرح را برای دیدنگران فراهم نمایند. در این مجموعه رستوران نیز وجود دارد و می توانید بعد از یک روز پر هیجان، غذایی خوشمزه در فضایی مجذوب کننده میل کنید. این پارک آبی در تمام روزهای هفته باز است و به وسیله سایت می توانید بلیط پارک را رزرو کنید.

2. پارک آبی دلفین لند آکوا

این پارک آبی بخشی از مجموعه پارک آبی آکوا است که در جنوب غربی شهر آنتالیا واقع شده است. این پارک محل حرکات نمایشی دلفین ها می باشد و به همین علت دلفین لند نام گرفته است. می توانید در استخر پارک آبی دلفین لند حرکات نمایشی مجذوب کننده دلفین ها را که زیر نظر مربیان حرفه ای آموزش دیده اند، دیدن کنید. در استخر دلفین لند آکوا، دلفین ها با اشاره دست مربیان حرکات زیبایی انجام می دهند. در این پارک آبی وسایل سرگرمیی مجذوب کنندهی همانند سرسره ها، استخرهای مخصوص سنین متفاوت، رفتینگ، جامپینگ وجود دارد. پارک آبی دلفین لند آکوا از افراد بالای پنج سال میزبانی میکند.

3. پارک آبی ددمان آنتالیا

پارک آبی ددمان آنتالیا یکی از بزرگترین پارک های آبی این شهر ساحلی است که 32 سرسره مجذوب کننده در آن واقع شده است. انواع مختلف این سرسره ها شامل سرسه های یو شکل، سرسره های سرباز و سربسته، سرسره هایی با شیب متفاوت، سرسره هایی با تیوب و سرسره هایی با چاله فضایی هستند. این پارک آبی یک رودخانه مصنوعی هم در دل خود دارد که می توانید با سوارشدن در قایق هایی که در آنجا قرار دارند، تجربه ای متفاوت را برای خود رقم بزنید و از فضای مجذوب کننده پارک لذت ببرید. این پارک هم امکانات رفاهی مثل کافی شاپ و رستوران برای استفاده گردشگران دارد.

4. پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا از مشهورترین جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می گردد. تنوع وسایل و امکانات سرگرمیی در این مجموعه بسیار زیاد است و متناسب با هر سلیقه و سنی امکانات در این مجموعه وجود دارد. در این پارک آبی 43 سرسره دارد که هر کدام در رنگ و مدل متفاوتی هستند. از دیگر امکانات این مجموعه که به مجذوب کنندهیت آن افزوده است، امکان ارتباط با موجودات زنده دریایی است. در این پارک جکوزی، استخر توپ و موج، برج آبشار، تونل شیرجه، استخر بچه ها و … وجود دارد که می تواند تجربه یک سرگرمی مجذوب کننده را برای شما رقم بزند. علاوه بر سرگرمیات آبی در این پارک آبی، سینمای 5 بُعدی، کافه و رستوران نیز وجود دارد. پارک آبی لند آف لجندز همه روزه از ساعت ده و نیم صبح تا شش و نیم عصر پذیرای گردشگران است.

5.پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا یکی از پرطرفدارترین پارک آبی های آنتالیا است که حدودا در فاصله 50 کیلومتری این شهر واقع شده است. این پارک آبی در کنار هتل ریکسوس پریمیوم قرار گرفته است. این پارک آبی دارای قسمت های مختلفی از جمله: برج تروجان، نمایش دلفین ها، آبشار، سرسره U شکل و وسایل بازی می گردد. یکی از بخش های این پارک آبی که بازدید نماینده زیادی هم دارد محل نگهداری دو دلفین، دو نهنگ سفید و دو خوک سفید در این پارک است که میتوانید با همان بلیطی که برای ورود به پارک تهیه نموده اید از این قسمت هم بازدید کنید.

این پارک آبی، رستوران هم برای غذا خوردن دارد و می توانید برای خوردن نوشیدنی و یا غذا به آن مراجعه کنید. یکی از قسمت های پرهیجان این پارک برج تروجان است، که ارتفاع آن به 20 متر می رسد و شما می توانید با پله های تعبیه شده از آن بالا بروید و به وسیله سرسره به داخل استخری که در پایین تعبیه شده است سُر بخورید. در این پارک یک آبشار زیبا به ارتفاع 10 متری نیز وجود دارد. ساعت فعالیت این پارک از 8 صبح تا 5 بعدظهر است.

1.چه فصل هایی برای استفاده از امکانات پارک آبی های آنتالیا مناسب تر است؟

در فصل بهار و تابستان پارک آبی های آنتالیا محلی مناسب برای سرگرمی است.

2.مشهورترین پارک آبی آنتالیا کدام است؟

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا از مشهورترین پارک آبی این شهر است.

3.کدام هتل های آنتالیا مجهز به پارک آبی هم هستند؟

هتل های شروود اکسکلوسیو لارا، لند آف لجندز، ریکسوس پریمیوم بلک، گرانادا لاکچری بلک، دلفین ایمپریال از معروفترین هتل های آنتالیا هستند که پارک آبی هم دارند.

نتیجه گیری

آنتالیا به یک شهری ساحلی است که علاوه بر ساحل های زیبایش توانسته با پارک های آبی متنوعی که دارد، گردشگران را به خود جذب کند. پارک آبی های آنتالیا محلی برای افرادی است که علاوه بر شناکردن دوست دارند از سرگرمیات آبی دیگر هم استفاده نمایند. پارک های آبی معمولا امکاناتی برای همه گروه های سنی دارند. اگر شما هم به شهرهای ساحلی و آشنایی با امکانات سرگرمیی این شهرها علاقه دارید با خانه انگلیسی همراه باشید.

منبع: الی گشت

به "لذت و هیجان در برترین پارک آبی های آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت و هیجان در برترین پارک آبی های آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید