مقایسه هزینه 4 شب اجاره ویلا با هزینه سفر به دبی!

به گزارش خانه انگلیسی، آیا تا به حال فکر نموده اید که هزینه تور دبی چقدر است؟ آیا تا به حال آن را با هزینه اجاره یک شب ویلا استخردار مقایسه نموده اید؟ دبی به عنوان شهری پیشرفته با آسمان خراش هایش که ابرها را لمس می نماید و جاذبه های سورئال ساخت انسان در نظر گرفته می گردد. ویلاهای لاکچری و استخردار نیز، اقامتگاه هایی هستند که در اطراف شهرها در فضایی سبز و خوش آب وهوا ایجاد می شوند و معمولا فول امکانات، مدرن و مجهز به انواع تجهیزات ویلاهای لوکس مثل استخر، باربیکیو و دیگر موارد هستند. نمی توان انکار کرد که دبی می تواند یک شهر گران قیمت برای بازدید باشد، اما در مقایسه با اجاره ویلا استخردار چطور؟

مقایسه هزینه 4 شب اجاره ویلا با هزینه سفر به دبی!

هزینه های سفر به دبی

ممکن است از اینکه بدانید هزینه سفر به دبی چگونه است شگفت زده شوید. اینکه چقدر خرج می کنید بستگی به این دارد که کجا می مانید، چه کاری می خواهید انجام دهید و چه مدت آنجا خواهید بود. ما در این مقاله، بر روی 5 شب و شش روز تمرکز خواهیم کرد، اما شما به راحتی می توانید کل شهر را تنها در سه روز ببینید.

اطلاع از هزینه های دبی به شما ایده خوبی می دهد که وقتی در شهر هستید چه چیزی را ببینید و چقدر هزینه خواهید کرد. به یاد داشته باشید، تخمین های ما بر اساس یک مسافر است، بنابراین اگر به عنوان زوج سفر می کنید، هزینه های خود را دو برابر کنید (منهای هتل ها). ضمن اینکه قیمت به روز بلیط هواپیما دبی را می توانید از لینک https://safarmarket.com/flights/dubai ببینید.

هزینه تخمین زده شده

هزینه های سفر به دبی به صورت تقریبی شامل وارد زیر است:

بلیط هواپیما: 600 دلار

اقامت: 750 دلار

حمل ونقل محلی: 240 دلار

جاذبه ها: 400 دلار

غذاونوشیدنی: 360 دلار

هزینه های مربوط به خرید: 200 دلار

مجموع: 2550 دلار آمریکا

شما می توانید دلار آمریکا را به نرخ روز محاسبه کنید تا متوجه نرخ هزینه ها به تومان شوید.

بلیط هواپیما

اگرچه دبی یکی از شلوغ ترین فرودگاه های دنیا را دارد، اما هنوز هم بلیط شهر دبی نسبتاً گران است. اما به طور کلی، پروازهای سایت سفر مارکت از داخل خاورمیانه نیز قیمت مناسب تری دارند.

محل اقامت

مانند هر شهر دیگری، هزینه های هتل دبی می تواند بسیار متفاوت باشد. دبی دارای تعداد زیادی هتل مجلل از جمله هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا و چندین گزینه ارزان است.

به طور سنتی، هنگام انتخاب یک هتل، بسیاری از مردم بر موقعیت مکانی تمرکز می نمایند، اما در دبی این موضوع آنقدر مهم نیست. علت اینکه این را می گوییم این است که شهر بسیار گسترده است، بنابراین هیچ مکان مرکزی وجود ندارد که بخواهید آنجا باشید. گفته می گردد، مرکز شهر دبی و مارینا/جمیرا به راحتی محبوب ترین نقاط هستند.

حمل و نقل محلی

اصلی ترین روش حمل ونقل عمومی دبی مترو است که دارای دو خط است. خط قرمز از روی زمین بیشتر به موازات جاده شیخ زاید کشیده شده و تا فرودگاه ادامه دارد. خط سبز زیرزمینی است و به وسیله الکرامه، الرفاء، الریگه و القصیص می گذرد.

با وجود گزینه های حمل ونقل عمومی فراوان، استفاده از تاکسی، برای گردشگران آسان تر خواهد بود. به طور کلی، کرایه تاکسی دبی تقریباً 75 سنت در دقیقه است. ما روزی 40 دلار تخمین زدیم با این فرض که شما بیشتر اوقات فقط تاکسی می گیرید.

جاذبه ها

اگرچه دبی دارای جاذبه های گردشگری رایگانی مانند ساحل و نمایش فواره دبی است، اما در تور لحظه آخری دبی احتمالاً پول خوبی را برای تماشا سایر جاذبه ها خرج خواهید کرد. بدیهی ترین کاری که باید انجام داد بالا رفتن از برج خلیفه، بلندترین ساختمان دنیا است.

غذا و نوشیدنی

دبی همه غذاهای بین المللی ممکن را دارد. تقریباً هر زنجیره اصلی از سراسر دنیا جایی در دبی واقع شده است. در یک روز، LAntica Pizzeria da Michele از ایتالیا، تیم هورتون از کانادا، Shake Shack از ایالات متحده، Paul از فرانسه و دین تای فانگ از تایوان را می توان دید.

به طور کلی، قیمت غذا حدود 30٪ گران تر است در مقایسه با همان قیمت هایی که همان زنجیره ها در کشورهای خود هزینه می نمایند. مهم این است که شما باید میزان مناسبی از غذا را در نظر بگیرید.

هزینه های خرید

دبی به خاطر مراکز خریدش معروف است، دیوانه نماینده است که این شهر چند مرکز خرید دارد. شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید بدون رفتن به یک مرکز خرید از شهر تماشا کنید. در نتیجه خرج کردن در این شهر بسیار آسان است.

نکات مهم برای اجاره ویلا استخردار

پیش از آنکه به هزینه اجاره ویلا استخردار بپردازیم، نکات زیر را در نظر بگیرید:

موقعیت مکانی: وقتی می خواهید ویلا اسخردار اجاره کنید، قبلا از هرچیز باید موقعیت مکانی آن را تعیین کنید. آیا شما دوست دارید که موقعیت ویلا از شهر فاصله زیادی داشته باشد یا نزدیک به شهر باشد. یا این که اگر در شمال اقدام به اجاره می کنید باید تعیین کنید که ویلا نزدیک به ساخل باشد، داخل شهر باشد یا در اطراف جنگل باشد.

زمان سفر: ویلای استخردار در هر زمان از فصل اجاره می گردد، اما در تابستان و تعطیلات هواداران بیشتری دارد. معمولا اجاره ویلای استخردار در تعطیلات و فصل تابستان گران تر خواهد شد. به طور کلی در هر زمان از سال می توانید اقدام به اجاره ویلا کنید.

بازه قیمت: مسلما هنگامی که قصد اجاره ویلا استخردار دارید، باید بدانید که نسبت به سایر ویلاهای معمولی، اجاره بهای آن گرانتر است. این ویلاها امکانات بیشتری دارند و مدرن تر از سایر ویلاها طراحی شده اند. شما قبل از سفر باید بودجه خود را در نظر بگیرید و مطابق هزینه های اجاره چنین ویلاهایی اقدام به اجاره ویلای مورد نظر خود کنید.

خورد و خوراک، مراکز خرید و جاهای تماشای: شاید برایتان مهم باشد که ویلایتان نزدیک به رستوران های معتبر باشد یا اینکه به خواروبار فروشی ها، فروشگاه ها و مراکز خرید نزدیک باشد. ممکن است به این که ویلا در نزدیکی جاهای تماشای مقصد باشد نیز توجه داشته باشید.

ظرفیت ویلا: اینکه مساحت ویلا لاکچری شمال چقدر باشد یا چندخوابه باشد، احتمالا برای خیلی از افراد دارای اهمیت است. مخصوصا افرادی که برای سفری پرجمعیت برنامه ریزی نموده اند باید به این نکته خیلی توجه نمایند.

امکانات ویلا: ویلاهای استخردار معمولا دارای امکانات متعددی هستند. اما ممکن است شما در پی امکانات خاصی مثل وجود جکوزی یا سونا، میز بیلیارد، فوتبال دستی و بازی های دیگر، آلاچیق، تراس و دیگر امکانات باشید. بنابراین قبل از اجاره ویلا و سوئیت آنلاین حتما در نظر بگیرید که آیا ویلای مورد نظرتان نیازهایتان را براورده می نماید یا خیر. مسلما هرچه امکانات ویلا زیادتر باشد قیمت هم بالاتر می رود.

هزینه های اجاره ویلا استخردار

هزینه های اجاره ویلا استخردار به عوامل متعددی وابسته است. این عوامل شامل مدت زمان اقامت، امکانات و وسایل تفریحی، استخر روباز یا سربسته و دیگر موارد بستگی دارد. هرچه امکانات ویلا بیشتر باشد، هزینه بیشتر می گردد. از جمله موارد مهمی که بر قیمت اجاره ویلا موثر است، زمانی است که شما به آنها اجاره می کنید، اینکه در تعطیلات یا آخر هفته ویلا اجاره کنید، باعث می گردد قیمت اجاره بالا برود. مکانی که ویلا در آن واقع شده است و دسترسی های اطراف آن نیز می تواند بر روی قیمت اجاره تاثیر بگذارد، هر چه به ساحل یا سایر جاهای تماشای مقصد نزدیک تر باشد، قیمت بیشتر می گردد.

مقایسه هزینه سفر به دبی و اجاره ویلا استخردار

با توجه به نکاتی که گفتیم به این نتیجه می رسیم که هزینه سفر و رزرو هتل دبی حتی در ارزان ترین شرایط گرانتر از اجاره 4 شب ویلا استخردار تمام می گردد. این موضوع به این علت است هزینه های روز ارز در سفرهای خارجی و رزرو هتل خارجی موثر است. بعلاوه در سفر دبی بسیاری از موارد باید در نظر گرفته گردد که در اجاره چند روزه ویلا استخردار لازم نیست آنها را در نظر بگیریم. البته اینکه سفر به دبی را انتخاب کنید یا اجاره ویلا در یکی از شهرهای خوش آب وهوا کاملا بستگی به خواست و سلیقه شما دارد. البته این را هم در نظر داشته باشید که اگر بیشتر از مدت زمان طولانی بخواهید ویلا را اجاره کنید، شاید هزینه اس نسبت به سفر دبی بیشتر گردد.

هزینه اجاره ویلا استخردار

به طور مثال اگر قصد سفر به شمال ایران و شهر رامسر را دارید برای اجاره یک شب ویلا استخردار رامسر و برای دو نفر از 2 میلیون تومان قیمت ها آغاز می گردد و برای ویلای معمولی از 500 هزار تومان برای دو نفر مسافر باید هزینه کنید.

این ویلاها نسبت به درخواست شما شامل گزینه های مختلفی از جمله میز بیلیارد، سونا، جکوزی، آلاچیق، فوتبال دستی، بالکن، دستگاه باربکیو و سایر آپشن ها است. قطعا هر چقدر این گزینه ها بیشتر باشد، هزینه بیشتری باید خرج کنید بعلاوه به مکانی که که سفر می کنید هم ارتباط بیشتری دارد به طور کلی منطقه ها و ویلاهایی که در منطقه ها ساحلی قرار دارند قیمت بالاتری نسبت به سایر ویلاها دارند.

کلام آخر

دبی یک شهر توریسیتی پرهوادار بین تمام مردم دنیاست. خیلی از ایرانیان به علت نزدیکی این شهر به ایران و پیشرفته بودن آن علاقه مندند حتما به این شهر سفر نمایند. اجاره ویلا استخردار نیز برای آنهایی که هوادار آرامش و استفاده از امکانات بیشتر در اقامتگاه هستند، بسیار مناسب است.

منبع: فوت و فن

به "مقایسه هزینه 4 شب اجاره ویلا با هزینه سفر به دبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هزینه 4 شب اجاره ویلا با هزینه سفر به دبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید