وولینگ ژنگتو؛ وانت چینی با ردپای جنرال موتورز

به گزارش خانه انگلیسی، ژنگتو با توجه به تریم از 9210 تا 9830 دلار در بازار چین قیمت گذاری می گردد.

وولینگ ژنگتو؛ وانت چینی با ردپای جنرال موتورز

ژنگتو وانت مقرون به صرفه قیمتی است که با همکاری جنرال موتورز آمریکا در چین فراوری می گردد. اطلاعات دقیق تر و تصاویر واقعی از این محصول را به اشتراک می گذاریم که اخیرا در رسانه های خودرویی چین منتشر شده است. ژنگتو با توجه به تریم از 9210 تا 9830 دلار در بازار چین قیمت گذاری می گردد.

خودرو در طراحی ظاهری شباهت زیادی به خودرو های کوچک وولینگ مانند مینی الکتریکی دارد. از منظر ابعاد برابر با 5105 میلیمتر در طول، 1640 میلیمتر در عرض و 1810 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز 3160 میلیمتر است.

در بخش پیشرانه از نمونه 1.5 لیتری 4 سیلندر با 99 اسب بخار خروجی استفاده شده و ظرفیت باک نیز 45 لیتر است. بیشینه گشتاور این موتور تنفس طبیعی برابر با 140 نیوتن متر محاسبه شده است. در بخش جعبه دنده تمامی تریم ها نمونه 5 سرعته دستی در ارتباط با محور جلو نصب شده است.

سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. رینگ های آلومینیومی 14 اینچی با لاستیک های سایز 175/75 نیز آپشن استاندارد ژنگتو محسوب می گردد. کابین طراحی ساده، اما قابل قبولی برای این کلاس قیمتی دارد. از امکانات کابین می توان به نمایشگر لمسی تنظیمات سیستم تفریح، سیستم تهویه غیراتوماتیک، بلوتوث، یو اس بی، آینه با تنظیم الکتریکی و ... اشاره نمود.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند رادار پارک عقب، ای بی اس، ایی بی دی، مه شکن، ایربگ راننده و پاور ویندوز هر دو ردیف قابل اشاره است.

منبع: فرادید

به "وولینگ ژنگتو؛ وانت چینی با ردپای جنرال موتورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وولینگ ژنگتو؛ وانت چینی با ردپای جنرال موتورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید