اچ آر، ویی؛ شاسی بلند نو هوندا ویژه آمریکای شمالی

به گزارش خانه انگلیسی، این نسخه از اچ آر-ویی با مدل 2023 بر مبنای جدیدترین پلتفرم سیویک دیگر محصول هوندا، پیشرفته است.

اچ آر، ویی؛ شاسی بلند نو هوندا ویژه آمریکای شمالی

اولین تصاویر رسمی از طراحی مدل 2023 کراس اوور اچ آر-ویی ویژه بازار آمریکای شمالی، در رسانه ها منتشر شده که تغییرات مهمی در قسمت دماغه قابل مشاهده است. چین های برجسته روی درپورش موتور و الگوی چراغ های اصلی جلو به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده اند.

جالب آنکه این نسخه از کراس اوور هوندا که مجوز حضور در بازار آمریکا را دارد تفاوت های ظاهری با نسخه معرفی شده ویژه بازار اندونزی دارد.

این نسخه از اچ آر-ویی با مدل 2023 بر مبنای تازهترین پلتفرم سیویک دیگر محصول هوندا، پیشرفته است. فاصله بین محور ها و بعلاوه عرض خودرو در مقایسه با مدل قبلی مقداری بیشتر شده و براساس اطلاعات ارائه شده، در مدل تازه شاهد استفاده از سیستم تعلیق بروزرسانی شده در محور عقب و بعلاوه پیشرانه با عملکرد بهتر خواهیم بود.

هنوز تصاویری از فضای کابین این خودرو به وسیله هوندا منتشر نشده است.

در رابطه با پیشرانه نیز اعلام شده که دیگر خبری از نمونه 1.8 لیتری 4 سیلندر مدل قبلی اچ آر- ویی که 141 اسب بخار و 127 پوندفوت گشتاور دارد، نیست و مدل تازهتری برای این خودرو استفاده خواهد شد.

با توجه به توسعه براساس پلتفرم سیویک شاید از پیشرانه ای مشابه برای اچ آر-ویی 2023 استفاده گردد. پیشرانه استاندارد سیویک (غیر از تریم قدرتمند Si) در آمریکا از تپنده 2 لیتری 4 سیلندر با 158 اسب بخار خروجی و گشتاور 138 پوندفوت یا نمونه 1.5 لیتری 180 اسب بخاری با گشتاور 177 پوندفوت استفاده می نماید. بنابراین انتظار می رود، اچ آر-ویی تازه میزبان یکی از این پیشرانه ها باشد.

منبع: فرادید

به "اچ آر، ویی؛ شاسی بلند نو هوندا ویژه آمریکای شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اچ آر، ویی؛ شاسی بلند نو هوندا ویژه آمریکای شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید