شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) به اتمام رسید، فروش بعدی چه زمانی خواهد بود؟

به گزارش خانه انگلیسی، شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) بهمن موتور که امروز نخستین روز خود را پشت سر می گذارد، به خاتمه رسید. این گروه خودروسازی در اطلاعیه ای بیان کرد که نخستین مرحله فروش اینترنتی این خودرو به خاتمه رسیده است.

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) به اتمام رسید، فروش بعدی چه زمانی خواهد بود؟

خانه انگلیسی - محمد فتح اللهی: بهمن موتور از هفته های گذشته برنامه زمانی نخستین شرایط فروش خود را اعلام نموده بود. این شرکت طبق برنامه اطلاع رسانی شده خود، امروز یکم تیر ماه 1400 اولین فروش اینترنتی کراس اوور فیدلیتی را شروع کرد. تنها چند ساعت پس از شروع این برنامه فروش، بهمن موتور گفت که نخستین مرحله فروش فیدلیتی به اتمام رسیده است.

تعیین نیست چه تعداد از متقاضیان پیروز به ثبت نام کراس اوور فیدلیتی شده اند. اما بهمن موتور گفت که شرایط فروش بعدی، دو هفته آینده خواهد بود. بهمن موتور بعلاوه اسم کرد که مشغول افزایش ظرفیت فراوری است تا در ماه های آینده تعداد بیشتری از این خودرو در شرایط های فروش به دست متقاضیان برسد.

بهمن موتور برای دریافت مجوز پیش فروش خودرو فیدلیتی در حال رایزنی با وزارت صمت است. این خودروساز اطلاع داد که به محض دریافت مجوزهای لازم، شرایط پیش فروش فیدلیتی مجدداً اعلام خواهد شد.

کراس اوور فیدلیتی مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر است. این روزها تمامی خودروهای چینی موجود در بازار کشور از موتورهای 1.5 لیتری استفاده می نمایند. اما فیدلیتی برخلاف بسیاری از آنها مجهز به گیربکس شش سرعته دو کلاچه است.

این کراس اوور در دو تیپ 5 و 7 نفره به فروش می رسد. فیدلیتی در مدل پنج نفره به قیمت 655.000.000 میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل هفت نفره هم 670.000.000 میلیون تومان است. بهمن موتور در شرایط فروش فیدلیتی این کراس اوور را با قیمت های اسم شده به فروش رساند. اما قطعاً رصد بازار خودرو نشان خواهد داد قیمت این خودرو در نهایت چه مبلغی است.

منبع: بیت ران

به "شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) به اتمام رسید، فروش بعدی چه زمانی خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) به اتمام رسید، فروش بعدی چه زمانی خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید