آشنایی با برترین هتل های استان گیلان

به گزارش خانه انگلیسی، به طور معمول، سفر به شمال ایران برای گردشگران به این صورت است که به جای انتخاب یک اقامتگاه و یک مقصد خاص قبل از سفر، مقاصد متعددی را به عنوان مقاصد میانی با اقامت کوتاه و یک مقصد اصلی با اقامت بلندتر انتخاب می نمایند.

آشنایی با برترین هتل های استان گیلان

آشنایی با برترین هتل های استان گیلان

به طور معمول، سفر به شمال ایران برای گردشگران به این صورت است که به جای انتخاب یک اقامتگاه و یک مقصد خاص قبل از سفر، مقاصد متعددی را به عنوان مقاصد میانی با اقامت کوتاه و یک مقصد اصلی با اقامت بلندتر انتخاب می نمایند. اگر شما نیز قصد سفر به شمال را در روزهای آینده دارید، مناسب است برترین هتل های موجود در، رشت، بندر انزلی و چابکسر را پیش از سفر شناسایی کنید. آشنایی با برترین هتل های گیلان می تواند به شما در سفر به این استان بسیار یاری کند. شهرهای استان گیلان هر یک زیبا و اقامتگاه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند. با توجه به تعداد زیاد اقامتگاه های با کیفیت در این استان، برترین هتل در استان گیلان تنها به یک اقامتگاه محدود نمی گردد و بنابراین در هر شهر از این استان می توانید برترین هتل ها را در قالب یک فهرست برای آنالیز تهیه کنید.

برترین هتل های رشت

اگر قصد سفر به شهر باران های بی وقفه، رشت، را دارید

  • هتل پنج ستاره بزرگ گیلان (کادوس) رشت

یکی از هتل های مشهور و برتر در گیلان، هتل بزرگ کادوس رشت است که به وسیله کاربران با ارزیابی های بسیار مثبت مورد توجه قرار می گیرد. این هتل در سال 1362 تأسیس شده و دارای 96 اتاق است. خدمات و امکانات آن شامل رستوران های متنوع، کافی شاپ، 4 زمین تنیس، استخر روباز برای آقایان، سالن های مجهز با آخرین تکنولوژی روز جهان، اتاق عقد و سالن عروسی است. هتل بزرگ کادوس رشت زیرمجموعه گروه هتل های آریا است و فاصله آن تا دریای خزر حدود 30 کیلومتر است.

  • هتل چهارستاره شبستان رشت

هتل شبستان رشت در اسفندماه سال 1391 با شروع فعالیت خود، به عنوان یک هتل با 6 طبقه و 20 واحد اقامتی در خدمت میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل شبستان غذاهای برتر ایرانی، فرنگی و محلی را به میهمانان و ساکنان شهر رشت ارائه می دهد. این رستوران در طبقه ششم هتل قرار گرفته است و از منظره ای فوق العاده از شهر رشت برخوردار است که لحظاتی لذت بخش را برای شما ایجاد می نماید. دسترسی آسان به مراکز گردشگری مانند موزه رشت، عمارت کلاه فرنگی، باغ قدیمی محتشم و مسجد چله خانه از مزایای اصلی اقامت در این هتل به شمار می رود.

  • هتل آپارتمان سه ستاره صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت در سال 1394 با شروع فعالیت خود، به عنوان یک هتل با 10 واحد اقامتی در خدمت مهمانان گرامی قرار می گیرد. مقیمان هتل صبوری از دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر لذت می برند. هتل صبوری رشت به اماکن تاریخی و مذهبی مانند ساختمان تاریخی شهرداری نزدیک است با آن ها فاصله زیادی ندارد.

برترین هتل های چابکسر

منطقه چابکسر یکی از منطقه ها بکر و زیبای گیلان است و آشنایی با برترین هتل های آن ارزشمند است.

  • هتل آهوان چابکسر

یکی از هتل های چهارستاره در چابکسر، هتل آهوان چابکسر است. این هتل شامل سه مجموعه اقامتی با نام های گل نشان، گل افشان و ویلایی است. مجموعه گل نشان شامل 11 ساختمان سه طبقه، مجموعه گل افشان دارای یک ساختمان پنج طبقه و مجموعه ویلایی شامل 50 ویلا است. این مجتمع اقامتی آهوان در فاصله 16 کیلومتری جاده رامسر به رودسر قرار گرفته است. تله کابین رامسر، آبگرم سادات محله و بوستان جنگلی صفارود نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

  • هتل چهارستاره نارنج متین چابکسر

هتل نارنج متین چابکسر، یکی از هتل های نوساز در منطقه چابکسر است و در سال 1399 به طور رسمی افتتاح شده است. این مجتمع شامل 52 واحد سوئیت ویلایی و 6 بلوک آپارتمان سه طبقه با 30 واحد آپارتمان است. هتل نارنج متین چابکسر در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و فاصله آن تا منطقه چابکسر حدود 10 کیلومتر است. این هتل از جمله هتل های ساحلی چابکسر محسوب می گردد.

  • هتل سه ستاره گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر در سال 1392 به طور رسمی افتتاح شد. این هتل شامل پنج طبقه و 36 واحد اقامتی است. در سال 1397، سه واحد سوئیت ساحلی نیز به این مجموعه افزوده شد. موقعیت هتل گیل ماز در نزدیکی شهرهای چابکسر و کلاچای قرار گرفته است و فاصله آن تا شهر چابکسر حدود 10 کیلومتر است. این هتل سه ستاره در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار گرفته است.

  • هتل آپارتمان یک ستاره پاتریس چابکسر

هتل آپارتمان پاتریس چابکسر در سال 1383 به طور رسمی افتتاح شد. این هتل شامل سه طبقه و 12 واحد سوئیت و آپارتمان است. یکی از مزایای برجسته هتل پاتریس، دسترسی آسان به ساحل دریا با فاصله 200 متر است. مهمانان عزیز با یک پیاده روی کوتاه به راحتی می توانند به دریاچه خزر بروند و لذت ببرند. اماکن گردشگری زیبا و بکر چابکسر مانند چشمه دمکش نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

  • مجتمع اقامتی پرستو چابکسر

مجموعه اقامتی پرستو چابکسر شامل 20 ویلا ساحلی می باشد. مهمانان گرامی با اقامت در این هتل، به راحتی می توانند از زیبایی دریای خزر لذت ببرند. مجتمع پرستو در فاصله 13.5 کیلومتری جاده رامسر به رودسر واقع شده است.

برترین هتل های بندر انزلی

بندر انزلی به معنای حقیقی یکی از برترین مقاصد گردشگری است. در این قسمت، ما قصد داریم برترین هتل های بندر انزلی را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر زیبا، هیچ نگرانی درباره انتخاب اقامتگاه نداشته باشید.

  • هتل چهارستاره سفید کنار بندر انزلی

هتل سفید کنار در بندر انزلی در سال 1351 به طور رسمی افتتاح شد. این هتل با منظره زیبای دریا در بعضی اتاق ها، تجربه اقامتی رؤیایی را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. این هتل 3 طبقه و 123 واحد اقامتی دارد. این هتل امکانات تجاری و رفاهی متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد که باعث استقبال گسترده از آن شده است. از مزایای اقامت در این هتل می توان به دسترسی آسان به اماکن گردشگری محلی مانند پل غازیان و آرامگاه میرزا کوچک خان اشاره نمود.

  • هتل چهارستاره یاس بندر انزلی

از جمله هتل های نوساز و برتر گیلان، هتل یاس در بندر انزلی به وسیله کاربران مورد تحسین قرار گرفته است. هتل یاس بندر انزلی در سال 1398 بازگشایی شد. مجموعه رفاهی یاس متین شامل پنج ساختمان 5 طبقه و جمعاً 100 واحد اقامتی است. هتل چهار ستاره یاس بندر انزلی در نزدیکی دریای خزر واقع شده است، در سواحل سنگ چین بندر انزلی. این هتل در فاصله کوتاهی از تالاب انزلی قرار گرفته است که دسترسی آسان به آن را فراهم می نماید.

  • هتل چهارستاره بهشت تالاب بندر انزلی

هتل بهشت تالاب بندر انزلی در سال 1393 با 11 ویلا و 6 اتاق افتتاح شد. این هتل در نزدیکی تالاب انزلی قرار گرفته است و مهمانان محترم با اقامت در این مکان، از منظره زیبای تالاب لذت خواهند برد. محوطه هتل به شکوه و زیبایی طراحی شده است و فضایی دیدنی را فراهم می نماید. هتل بهشت تالاب بندر انزلی بعلاوه دارای یک رستوران صخره ای و یک کافی شاپ معلق بر روی آب است.

  • هتل سه ستاره آرکا بندر انزلی

در سال 1399، هتل آرکا بندر انزلی فعالیت خود را شروع کرد. این هتل بر روی 4 طبقه ساخته شده است و 16 اتاق دارد. هتل آرکا در برترین نقطه ساحلی شهر واقع شده است، به طوری که تمامی طبقات به طور کامل به دریا و از سمت دیگر به منظره زیبای شهر نگاه می نمایند. این هتل بر روی 5 طبقه ساخته شده است. یکی از مزایای موقعیت مکانی هتل سه ستاره آرکا بندر انزلی، فاصله نزدیک آن تا ساحل دریا است.

  • هتل آپارتمان سه ستاره ملل بندر انزلی

با هدف خدمت رسانی به گردشگران در منطقه سرسبز شمال، هتل آپارتمان سبز بندر انزلی در سال 1389 به فعالیت خود پرداخت. هتل آپارتمان سه ستاره ملل بندر انزلی 12 واحد اقامتی به همراه امکانات مناسب دارد. هتل سبز بندر انزلی در خیابان پاسداران واقع شده و سه طبقه دارد.

  • هتل سه ستاره پرشین بندر انزلی

در سال 1392، هتل پارسیان بندر انزلی فعالیت خود را شروع کرد. این هتل بر روی سه طبقه ساخته شده است و 14 اتاق و سوئیت دارد. هتل پارسیان با ارائه امکانات رفاهی از جمله رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، به عنوان یکی از برترین هتل های بندر انزلی شناخته می گردد. مهمانان عزیز هتل پارسیان بندر انزلی توجه داشته باشند که این هتل فاقد آسانسور است و در بخش ورودی دارای چند پله می باشد.

  • هتل سه ستاره بلورین بندر انزلی

با هدف خدمت رسانی به مهمانان گرامی، هتل بلورین بندر انزلی در سال 1399 فعالیت خود را شروع کرد. این هتل بر روی 5 طبقه ساخته شده است و 15 واحد اقامتی دارد. هتل بلورین در خیابان اطبا و در فاصله 100 متری از ساحل دریای خزر واقع شده است.

  • هتل چهارستاره دلفین بندر انزلی

هتل دلفین بندر انزلی در اسفندماه سال 1390 به رسمیت شناخته شد. این هتل شامل 4 طبقه و 16 واحد اتاق و سوئیت است. امکاناتی از قبیل رستوران ساحلی، کافی شاپ و قایق سواری در این هتل چهار ستاره موجود است. اتاق های هتل دلفین با تجهیزات مدرن و آسایش فراوان برای مهمانان مجهز شده اند.

استفاده از خدمات گردشگری و درمان حامد تراول

مجموعه حامد از سال 1396 به طور کاملا رسمی فعالیت خود را در زمینه گردشگری و درمان شروع کرد است. همیشه مجموعه حامد تراول سعی در ارائه کامل ترین و مجذوب نماینده ترین خدمات برای گردشگران سراسر جهان نموده است. شما گردشگران خوش دوق میتوانید جهت استفاده از خدمات مجموعه حامد با مشاوران ما مشورت کنید و از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید. کافی است جهت بهره مندی از خدمات مجموعه ما، همین حالا تماس حاصل کنید.

منبع: چمدان

به "آشنایی با برترین هتل های استان گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین هتل های استان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید