لوگوی درخشان اپل ممکن است به مک بوک ها برگردد

به گزارش خانه انگلیسی، بر اساس یک پتنت ثبت شده از طرف اپل، لوگوی درخشان این شرکت ممکن است به لپ تاپ های مک بوک برگردد. همانطور که احتمالا به خاطر دارید، مک بوک های اپل تا سال ها دارای لوگوی درخشان این شرکت بودند اما در سال 2015 اپل تصمیم گرفت این مشخصه را کنار بگذارد.

لوگوی درخشان اپل ممکن است به مک بوک ها برگردد

در اسناد این پتنت توضیحات مفصلی در خصوص استفاده از لوگو در پنل پشتی دستگاه هایی مانند لپ تاپ آمده که این لوگو می تواند از خود نور منتشر کند. سه تا از مهندسانی که نام آن ها در این پتنت ذکر شده، در سال 2018 به استخدام اپل درآمده اند که سه سال بعد از کنار گذاشتن این مشخصه محسوب می گردد. بعلاوه با توجه به توضیحات مطرح شده، اپل این بار می خواهد رویکرد متفاوتی را برای لوگوی درخشان خود اتخاذ کند.

اولین بار اپل در سال 1999 برای لپ تاپ PowerBook G3 به استفاده از لوگوی درخشان روی آورد. سپس به مدت 16 سال، این یکی از ویژگی های کلیدی لپ تاپ های مک بوک باقی ماند که در کل بسیاری از کاربران هم علاقه زیادی به آن داشتند. در سال 2015، مک بوک 12 اینچی بدون این ویژگی راهی بازار شد و در عوض یک لوگوی معمولی حک شده مورد استفاده نهاده شد. در سال 2016 هم نسل تازه لپ تاپ های مک بوک پرو هم این مشخصه را از دست دادند و از آن موقع دیگر خبری از لوگوی درخشان اپل نیست.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "لوگوی درخشان اپل ممکن است به مک بوک ها برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی درخشان اپل ممکن است به مک بوک ها برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید