کامبیز دیرباز به شکار شکارچی پیوست

به گزارش خانه انگلیسی، کامبیز دیرباز به عنوان بازیگر فیلم سینمایی شکار شکارچی به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری معرفی گردید.

کامبیز دیرباز به شکار شکارچی پیوست

به گزارش گروه فرهنگی خانه انگلیسی، کامبیز دیرباز به عنوان بازیگر فیلم شکار شکارچی به کارگردانی علی غفاری و تهیه نمایندگی ابراهیم اصغری با نگاهی به حماسه برترین تک تیرانداز جنگ های معاصر و هشت سال دفاع مقدس شهید عبدالرسول زرین معرفی گردید.

شهید عبدالرسول زرین جزو نیرو های اصلی و بنیان گذاران لشکر امام حسین (ع) بوده و در جبهه ها نقش مهمی را ایفا می کرد؛ نشانه گیری های دقیق شهید زرین بیشترین آسیب ها را به دشمن زده است. او با رکورد بیش از سه هزار شلیک پیروز و با به هلاکت رساندن نظامیان بعثی و چندین تک تیرانداز ماهر و فرمانده عراقی خود را به عنوان ماهرترین تک تیرانداز دنیا در جنگ های معاصر ثبت نموده است.

این شهید والامقام در اسفندماه سال 1362 و در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فیلم سینمایی شکار شکارچی به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور بیش از 120 نفر از عوامل حرفه ای سینما و بعد از 3 ماه پیش فراوری در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس مراحل فراوری خود را برای حضور در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شروع نموده است.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارت اند از مهرداد خوشبخت مشاور کارگردان، مجید کرباسیان دستیار و برنامه ریز، عباس دقاقی مدیر فراوری، جواد اصغری دستیار فراوری، محسن ملکی طراح گریم، شهرام متولی باشی مدیر صدابرداری، سعید براتی مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، امیر حسین خنجری طراح بدلکاری، ایمان کرمیان طراح جلوه های ویژه و میدانی، علی غفاری را در فراوری این فیلم سینمایی همراهی می نمایند.

سایر بازیگران این فیلم سینمایی پر بازیگر به زودی اعلام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کامبیز دیرباز به شکار شکارچی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبیز دیرباز به شکار شکارچی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید