آخرین شرایط رقبای عربستان نمایندگان ایران؛ خوش شانس مثل گل محمدی، بدشانس مثل رحمتی و نویدکیا

به گزارش خانه انگلیسی، نمایندگان ایران در حالی به مصاف حریفان عربستانی خواهند رفت که گل محمدی را می توان خوش اقبال تر از دیگر همتایان ایرانی اش دانست.

آخرین شرایط رقبای عربستان نمایندگان ایران؛ خوش شانس مثل گل محمدی، بدشانس مثل رحمتی و نویدکیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خانه انگلیسی، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 در شرایطی از فردا شروع می شود که چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان آسیایی خود می فرایند. نمایندگان عربستان در این رقابت ها مهمترین حریفان تیم های ایرانی محسوب می شوند.

رقابت های لیگ برتر عربستان با قهرمانی الهلال به پایان رسید. تیمی که حریف شهر خودرو است. النصر و الاهلی که با سپاهان و استقلال دیدار دارند دوم و سوم شدند. التعاون حریف پرسپولیس نیز در رتبه دوازدهم ایستاد. این مسابقات به خاطر همه گیری ویروس کرونا تعطیل شده بود که از 14 مرداد شروع شد و 19 شهریور به پایان رسید تا هر چهار تیم در شرایط مسابقه وارد لیگ قهرمانان شوند.

در گروه A استقلال در حالی به مصاف الاهلی عربستان می رود که دیدار رفت دو تیم با رجحان 2 بر یک حریف سعودی به پایان رسید. الاهلی در هشت هفته دیدار پساکرونا پیروز به کسب 13 امتیاز شد. این موضوع بیانگر آن است که آبی پوشان کار نسبتاً دشواری پیش رو دارند اگرچه عملکردشان در لیگ برتر ایران مناسب تر بود.

در گروه B شهر خودرو که بازی رفت را 2 بر صفر به الهلال واگذار کرد قطعاً کار بسیار دسواری برابر قهرمان عربستان در مقابل دارد. الهلال در 8 بازی پایانی خود به 7 پیروزی دست یافت. این تیم با وجود مسجل شدن قهرمانی اش هم برنده از زمین خارج شده است. با شرایط موجود مهدی رحمتی در شروع راه سرمربیگری باید در سخت ترین بازی ممکن امتحان پس دهد.

پرسپولیس را باید خوش شانس ترین تیم ایرانی در مصاف با رقیب عربستانی بدانیم. سرخ پوشان که در دو هفته نخست تنها یک امتیاز کسب کردند دو بازی با التعاون عربستان دارند. این تیم که در نیم فصل اول از مدعیان قهرمانی بود در هشت بازی پس از کرونای خود هفت شکست متوالی به دست آورد و در آخرین بازی که بیشتر جنبه تشریفاتی داشت مقابل الحیفا که جایگاهش پایین تر بود برنده شد. این در حالی است که سرمربی پرتغالی التعاون برکنار و دستیار عربستانی اش هدایت این تیم را برعهده دارد. قطعاً این موضوع به سود پرسپولیس خواهد بود و یحیی گل محمدی نمی تواند در صورت عدم پیروزی تیمش در دیدار با التعاون بهانه ای در خصوص جدایی علی علیپور و مهدی ترابی بیاورد. پرسپولیس با کسب دو پیروزی مقابل التعاون وضعیتی بسیار خوبی برای صعود پیدا می کند.

در گروه D سپاهان همانند پرسپولیس باید دو دیدار با حریف عربستانی خود برگزار کند. نماینده اصفهانی کشورمان در حالی با النصر مسابقه می دهد که این تیم نایب قهرمان لیگ برتر عربستان شد. حریف سعودی سپاهان 19 امتیاز از 8 بازی آخر خود کسب کرد تا ثابت کند پس از الهلال، قوی ترین نماینده عربستان است. زردپوشان ایران برای صعود ناچار به کسب حداقل 4 امتیاز از النصر هستند.

محرم نویدکیا هم به مانند رحمتی در شروع کار سرمربیگری خود باید تیمش را به مصاف یکی از آماده ترین تیم های حاضر در رقابت ها به میدان بفرستد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "آخرین شرایط رقبای عربستان نمایندگان ایران؛ خوش شانس مثل گل محمدی، بدشانس مثل رحمتی و نویدکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط رقبای عربستان نمایندگان ایران؛ خوش شانس مثل گل محمدی، بدشانس مثل رحمتی و نویدکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید