اقدامات ویژه فولادخوزستان برای میزبانی از ذوب آهن

به گزارش خانه انگلیسی، تهران (پانا) - باشگاه فولاد خوزستان آماده میزبانی از تیم ذوب آهن در هفته نخست دور برگشت لیگ بیستم خواهد بود.

اقدامات ویژه فولادخوزستان برای میزبانی از ذوب آهن

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، در خصوص نگرانی آن باشگاه مواردی را عنوان نمود تا بازی دو تیم از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر در اهواز بدون مسئله ای انجام یابد.

در نامه مدیرعامل باشگاه فولاد به انجام اقدامات ویژه و سختگیرانه تر در ورزشگاه شهدای فولاد اشاره شده و همچنین هماهنگی جهت ورود اعضای تیم ذوب آهن از صندلی CIP فرودگاه اجرا شده است.

در این نامه نوشته شده است:

جناب آقای مهندس فریدونی

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان

با عرض سلام و احترام

احتراماً به استحضار می رساند با توجه به نگرانی آن باشگاه محترم در خصوص شرایط شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان و انجام ملاقات تیم فوتبال آن باشگاه به میزبانی فولاد گفتنی است این باشگاه اقدامات ذیل را در نظر گرفته است:

هماهنگی در خصوص ورود : رزرو سی آی پی فرودگاه اهواز اجرا شده است تا اعضای آن تیم بدون حضور در مکان عمومی مستقیما وارد اتوبوس شوند، بدیهی است هزینه های مربوط به عهده این باشگاه می باشد.

مکاتبات لازم با کمیته محترم پزشکی و فدراسیون فوتبال جهت حضور دو نفر از اعضای محترم ایفمارک از ابتدای ورود آن این جهت نظارت و اجرای پروتکل های بهداشتی در نسب ورود هتل، محل تمرین و ورزشگاه تا مرحله خروج اجرا شده است.

یک دستگاه خودروی حمل وسایل در محل فرودگاه حاضر خواهد بود تا بازیکنان احتیاج به ورود و توقف در سالن فرودگاه را نداشته باشند بدیهی است اعضای محترم تدارکات می بایست در خصوص انتقال اسباب و وسایل تیم اقدام کنند.

ضمنأ ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به عنوان مجهزترین ورزشگاه ایران و کسب رتبه اول در جهت حفظ پروتکل های بهداشتی تدابیر ویژه تری برای انجام این ملاقات خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اقدامات ویژه فولادخوزستان برای میزبانی از ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات ویژه فولادخوزستان برای میزبانی از ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید