ایجاد 7 هزار شغل نو در استان تهران در هفته دولت

به گزارش خانه انگلیسی، تهران (پانا) - استاندار تهران اطلاع داد همزمان با هفته دولت 550 طرح با 11 هزار میلیارد تومان افتتاح و برای هفت هزار نفر هم شغل ایجاد شد.

ایجاد 7 هزار شغل نو در استان تهران در هفته دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت پاکدشت گفت: براساس اعلام مرکز آمار و مستندات موجود، نرخ بیکاری استان تهران در شش ماهه نخست امسال6.3 درصد است که این اندازه نسبت به زمستان سال قبل با کاهش 2.5 درصدی بیکاری همراه شده است.

وی اظهار داشت: براساس ارزیابی عملکرد دستگاه های استانداری های کل کشو، استانداری تهران در حوزه اشتغال جزو سه استان برتر کشور معرفی شده که این امر نشان از کوشش دستگاه های مختلف اجرایی و فرمانداران در ایجاد شرایط لازم برای ایجاد اشتغال نو، حفظ اشتغال موجود و پویایی و رونق اشتغال دارد.

استاندار تهران تاکید نمود: مهم ترین اصل در حفظ اشتغال و ایجاد فرصت های نو شغلی، کوشش در برطرف موانع فراوری و توجه به شعار سال، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.

محسنی بندپی تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت را یکی از مهمترین برنامه های استان تهران بیان کرد و اضافه کرد: اهمیت تکمیل این طرح در برطرف مشکل ترافیک خروجی شرقی استان تهران تا آنجاست که رئیس مجلس شورای اسلامی شخصا با حضور در پاکدشت، مسائل آن را آنالیز کند.

وی توضیح داد: در مراحل مختلف اجرای این طرح اقدامات مؤثری از جمله تغییر کاربری ها اجرا شده و امروز شرایط لازم برای اجرا و تکمیل آن فراهم شده است، بخش خصوصی هم در مقطعی آمادگی خود را برای تکمیل این طرح اعلام نموده بود که با توجه به شروع کار به وسیله قرارگاه سازندگی و مطالعات اجرا شده، مقرر شد تا قرارگاه مجدد تکمیل این طرح را در اختیار گیرد.

استاندار تهران توضیح داد: با استقرار وزیر نو راه و شهرسازی و برطرف مسائل موجود و همکاری دستگاه های مختلف، کوشش می گردد هرچه سریعتر اجرای این طرح شروع گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ایجاد 7 هزار شغل نو در استان تهران در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 7 هزار شغل نو در استان تهران در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید