بهترین باشگاه های بولینگ تهران

به گزارش خانه انگلیسی، بولینگ جز آن دسته از تفریحاتی به شمار می آید که برای هر فردی در هر سن و سالی جذاب است. این ورزش محبوب، به علت سادگی نسبی و نداشتن محدودیتی خاص، علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد.

بهترین باشگاه های بولینگ تهران

به گزارش خبرنگار خانه انگلیسی، بولینگ در پایتخت ایران نیز بازی محبوبی به حساب می آید و طرفدارن آن نیز روز به روز در حال افزایش هستند. این بازی با جمعی از دوستان حال و هوای دیگری دارد و شما را راغب می سازد که هر چند وقت یک بار به باشگاه های مختلف بولینگ سر بزنید. در ادامه 6 باشگاه بولینگ تهران که جز بهترین ها هستند را معرفی می کنیم.

1)باشگاه چمران

برای بسیاری از بولینگ بازان حرفه ای واژه عبدو بسیار آشنا و خاطره انگیز است. این باشگاه اکنون حدود 50 سال قدمت دارد و در سال 1353 توسط علی عبدو در منطقه در دوم قلهک واقع در خیابان شریعتی افتتاح شده است. عبدو در ابتدا هشت خط برای بازی داشت، اما بعد از گذشت یک سال در همان باشگاه سالن بولینگ دیگری با تعداد خطوط 20 لاین راه اندازی شد. این لاین ها تاریخچه بولینگ را در تهران دگرگون کرد، زیرا این سالن در دوران خود بزرگترین سالن بولینگ آسیا بود. البته این شهرت دوام زیادی نداشت و در سال 1358 در اثر آتش سوزی مهیبی دچار حریق شد و تمام امکانات و تجهیزاتش از بین رفت. اکنون باشگاه چمران پا برجاست و همه روزه پذیرای بولینگ بازان زیادی از مبتدی تا حرفه ای است.

2)باشگاه انقلاب، ترجیحا فقط حرفه ای ها

در مـجـمـوعه ورزشی انقلاب، سالن بولینگ باشگاه انقلاب واقع شده است. باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب، در سال 1385 افتتاح شد و جز باشگاه های مدرن بولینگ ایران به حساب می آید. باشگاه بولینگ انقلاب دارای 24 خط از نوع اتوماتیک همراه با سیستم اتوماتیک است. البته از همان بدو ورود به این باشگاه دستتان می آید که سطح بازیکنان اینجا کمی از سطح آماتور بالاتر است. به نوعی می توان گفت بولینگ باشگاه انقلاب جای حرفه ای هاست. هیاهو، تشویق های مداوم، صدای بر خورد توپ با پین ها و خالی نبودن هیچ کدام از لاین ها به خوبی حال و هوای مسابقات حرفه ای این سالن را نشان می دهد.

3)بولینگ در سرزمین عجایب

اگر گذرتان به شهربازی سرزمین عجایب افتاد، سری به سال بولینگ این مجموعه بزنید. این مجموعه دارای یک سالن مینی و یک سالن کامل است. سالن مینی بولینگ دارای چهار خط بولینگ است که تمامی مشخصات بولینگ بزرگسالان مثل قوانین بازی و تعداد پین ها در خصوص این بازی نیز صدق می نماید، اما این سالن برای بچه ها تعبیه شده است. باشگاه بولینگ بزرگسالان این مجموعه نیز در ضلع غربی مجموعه قرار گرفته و اندکی از سالن مینی فاصله دارد. این سالن دارای 12 خط با سیستم اتوماتیک است. بولینگ سرزمین عجایب به نوعی پاتوق خانواده ها و جمع های محبت آمیز است. در این میان بسیاری از خانواده ها که فرزندان شان را برای بازی به شهربازی این مجموعه می آورند ترغیب می شوند که سری هم به باشگاه بولینگ بزنند.

4)بولینگ اریکه ایرانیان

در غرب تهران و محله سعادت آباد مجتمع فرهنگی ورزشی تجاری اریکه ایرانیان واقع شده است. این مجموعه دارای یک سالن بولینگ مجهز به 12 لاین است. اگر علاقمند به بازی های لوکس دیگری مثل بیلیارد و اسنوکر هستید، هم می توانید به سالنی که به صورت مجزا و در طبقه فوقانی سالن اصلی واقع شده است بروید. فضای بیلیارد و بولینگ اریکه خانوادگی است و متقاضیان می توانند در دسته های جداگانه و خانوادگی به بازی بپردازید. رنگ آمیزی شاد و موسیقی پرهیجان، یکی از نقاط قوت این سالن است. در مانیتور بالای هر یک از لاین ها نام دارنده بالاترین رکورد ثبت می گردد که انگیزه بیشتری برای شرکت کنندگان ایجاد خواهد نمود.

5) مجموعه شیان

شیان، مجتمع ورزشی-تفریحی در شرق تهران و در نزدیکی پارک جنگلی لویزان واقع شده است که دارای باشگاه بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی و ایر هاکی، دارت، امکاناتی نظیر کافی شاپ و رستوران و البته باشگاه بولینگ است. این مجموعه هزار متر مربعی، دارای فضای بسیار جذابی بوده و امکانات مخصوصی برای بانوان نیز دارد. سالن بولینگ این مجموعه دارای لاین های بسیاری است و سیستم امتیاز دهی پیشرفته ای نیز دارد. برای کسانی که علاقمند به یادگیری بولینگ به صورت حرفه ای هستند، کلاس های آموزشی در سطوح مختلف هم در این مکان برگزار می گردد.

منبع: همگردی

به "بهترین باشگاه های بولینگ تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین باشگاه های بولینگ تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید