حسین کعبی: در حال مذاکره هستیم و فعلاً هیچ بازیکنی جذب ننموده ایم، کریمی به تمام وعده های خود عمل نموده است

به گزارش خانه انگلیسی، حسین کعبی، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فعلاً در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم و فعلاً هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده ایم.

حسین کعبی: در حال مذاکره هستیم و فعلاً هیچ بازیکنی جذب ننموده ایم، کریمی به تمام وعده های خود عمل نموده است

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی ، درباره وضعیت تیم سپیدرود رشت در تعطیلات نیم فصل گفت: تمرینات در حال پیگیری است و خدا را شکر همه چیز خوب است. فعلاً بازیکن خاصی به تیم اضافه نشده است و با بازیکنان قبلی به کارمان ادامه می دهیم.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکن جدیدی به سپیدرود اضافه خواهد شد یا خیر؟، مطرح کرد: فعلاً در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم و قرارداد هیچ بازیکنی قطعی نشده است. تا قطعی هم نشود نمی توان از بازیکنی نام برد، اما همان طور که گفتم در کوشش هستیم تا نقاط ضعف تیم مان را ترمیم کنیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد بازیکنان جدا شده این تیم نیز یادآور شد: یعقوب کریمی و میلاد قربانزاده دو بازیکنی هستند که فعلاً به طور قطعی از جمع ما جدا شده اند.

حسین کعبی در ادامه توضیح داد: فعلاً برای جذب بازیکن زمان داریم و به دنبال آن هستیم تا بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند بازی را برای تیم مان دربیاورند. به طور حتم در نیم فصل دوم کار سختی داریم، اما شک نکنید ما می توانیم در لیگ برتر بمانیم، هرچند پیش بینی در فوتبال سخت است. ان شاءالله وضعیت ما رفته رفته بهتر خواهد شد و اگر بتوانیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم، عملکرد خوبی در نیم فصل دوم خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت مالی تیم سپیدرود و اینکه بازیکنان این تیم تاکنون چند درصد از قراردادشان را دریافت نموده اند، گفت: بچه ها نزدیک به 40 درصد از قراردادهای خود را گرفته اند و خدا را شکر وضعیت خوب است. علی کریمی به تمام وعده هایی که تا الان داده، عمل نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسین کعبی: در حال مذاکره هستیم و فعلاً هیچ بازیکنی جذب ننموده ایم، کریمی به تمام وعده های خود عمل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین کعبی: در حال مذاکره هستیم و فعلاً هیچ بازیکنی جذب ننموده ایم، کریمی به تمام وعده های خود عمل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید