وحید شیخ ویسی: کلین شیت هایم بازتاب نداشت اما با یک اشتباه سیبل شدم، رفتن جلالی برای من ناراحت کننده است

به گزارش خانه انگلیسی، وحید شیخ ویسی، دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی در این فصل کلین شیت می کردم بازتاب چندانی نداشت، ولی با یک اشتباه سیبل شدم.

وحید شیخ ویسی: کلین شیت هایم بازتاب نداشت اما با یک اشتباه سیبل شدم، رفتن جلالی برای من ناراحت کننده است

وحید شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی درباره آخرین وضعیت پیکان و اینکه مسئولان این باشگاه هنوز سرمربی شان را انتخاب نکرده اند، گفت: ما هم منتظر هستیم تا این موضوع روشن گردد و مسئولان باشگاه سرمربی را انتخاب نمایند. من هم مثل همه بازیکنان بابت اتفاقاتی که در چند بازی اخیر افتاد، ناراحتم و هرگز دوست نداشتم نیم فصل اول را این طور تمام کنیم تا آقا مجید (مجید جلالی) از پیکان برود.

وی همچنین در مورد برخی اشتباهاتش در چند بازی اخیر توضیح داد: من سال جاری چند کلین شیت داشتم و تیم هم خوب نتیجه می گرفت. آن موقع این اتفاق بازتاب چندانی نداشت، ولی کافی بود تا یک اشتباه کنم و سیبل شوم. این چیزها در فوتبال طبیعی است و باید با این مسائل کنار بیایم، اما این را هم در نظر بگیرید که بزرگ ترین گلرهای جهان هم اشتباه می نمایند. هیچ بازیکنی در زمین فوتبال نیست که اشتباه نکند. در این مدت ترجیح دادم مصاحبه نکنم، ولی برخی مسائل بسیار آزاردهنده بودند.

شیخ ویسی درباره اینکه چرا پیکان در شش بازی پیاپی بازنده شد، تأکید کرد: باور کنید ما از لحاظ فنی نمایش بدی نداشتیم و اتفاقاً در چند بازی مستحق برد بودیم، ولی مدام شکست می خوردیم. فرصت های گلزنی ما خیلی راحت هدر می رفت و خیلی بدشانس بودیم. واقعاً روزهای بدی را سپری کردیم و امیدوارم در نیم فصل دوم همه چیز را جبران کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان با ابراز تأسف از کنار رفتن مجید جلالی از سرمربیگری تیم پیکان توضیح داد: واقعاً این اتفاق برایم ناراحت نماینده است و دوست نداشتم آقا مجید این طور از پیکان برود. جلالی و یاری هایش واقعاً برای تیم زحمت کشیدند و استحقاق کسب نتایجی بهتر را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وحید شیخ ویسی: کلین شیت هایم بازتاب نداشت اما با یک اشتباه سیبل شدم، رفتن جلالی برای من ناراحت کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید شیخ ویسی: کلین شیت هایم بازتاب نداشت اما با یک اشتباه سیبل شدم، رفتن جلالی برای من ناراحت کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید