ورزش

آشنایی با برترین هتل های استان گیلان

به طور معمول، سفر به شمال ایران برای گردشگران به این صورت است که به جای انتخاب یک اقامتگاه و یک مقصد خاص قبل از سفر، مقاصد متعددی را به عنوان مقاصد میانی با اقامت کوتاه و یک مقصد اصلی با اقامت بلندتر انتخاب می نمایند.

19 اسفند 1402

تشکیل کارگروه گردشگری دریایی در استان های ساحلی

مدیرکل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، از تشکیل کارگروه گردشگری دریایی به ریاست استانداران و دبیری مدیران کل میراث فرهنگی استان های ساحلی اطلاع داد.

6 اسفند 1402

انتقال بازی های پرسپولیس به شهری غیر از تهران؟

هفته اول از بیست وسومین دوره رقابت های لیگ برتر روز های چهارشنبه و پنجشبه برگزار گشت. در هفته نخست، به غیر از تراکتور که دیداری رودررو با سپاهان داشت، دیگر تیم های مدعی توانستند دست پر از زمین مسابقه خارج شوند و لیگ تازه را با کسب سه امتیاز ارزشمند شروع...

21 مرداد 1402

گل محمدی تکلیف 3 بازیکن پرسپولیس را تعیین کرد ، واکنش یحیی به جدایی محمد محمدی

سرمربی پرسپولیس می گوید لئاندرو پریرا در تیم پرسپولیس کارش را ادامه خواهد داد.

3 تیر 1402

14 سلبریتی با عایدی های باورنکردنی از منابعی غیر از حرفه اصلی خود

اغلب ستاره های محبوب و مشهور دنیای هنر و ورزش، از حرفه خود به چنان ثروتی دست می یابند که حساب آن از دست شان خارج می گردد. با این حال، آن ها می دانند که تا ابد نمی توانند چنین درآمدی از حرفه خود داشته باشند. به همین علت بسیاری از آن ها تصمیم می گیرند با پول...

20 اسفند 1401

واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبر برکناری گل محمدی

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل طرفدار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل محمدی انجام داد.

26 بهمن 1401

گزارش زنده: مس کرمان 2، 3 استقلال

استقلال با 30 امتیاز پس از پرسپولیس و سپاهان که 36 امتیازی هستند در پی کم کردن اختلاف با این دو تیم در کرمان است و از سوی دیگر شاگردان حسین خانی که با کسب 14 امتیاز توانسته اند به رتبه چهاردهم برسند، می خواهند در این مسابقه سخت، فاصله خودشان را با دو تیم نفت...

16 بهمن 1401

جنگ دو سرمربی خارجی برای نیمکت ایران ، گزینه فوق العاده بدی که سرمربی خوبی است!

تکلیف نیمکت یوزها با حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی، همچنان معین نیست.

8 بهمن 1401

عکس ، اتفاق عجیب در فوتبال ایران؛ فرود هلی کوپتر حامل دستیار ولادیمیر پوتین وسط زمین بازی

چند دقیقه مانده به ملاقات دو تیم شهرداری آستارا و مس شهربابک، فرود دو فروند هلی کوپتر مانع از برگزاری بازی در موعد مقرر شد.

30 دی 1401

رونالدو دوئل نهایی را در جام جهانی به مسی باخت ، فاصله دو فوق ستاره افزایش می یابد

با حذف تیم ملی پرتغال، رویای فتح جام جهانی برای پنجمین دوره متوالی برای رونالدو به انتها رسید.

21 آذر 1401

کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟

اگر ورزشکار باشید به احتمال زیاد بار ها درباره خواص کره بادام زمینی از هم باشگاهی هایتان شنیده اید. در ادامه به دو سوال رایج کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟ و برترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی چه زمانی است؟ پاسخ داده شده است.

8 آذر 1401

ورم پا نشانه چیست؟ ؛ 7 علت ورم پا ، عوارض پوشیدن کفش های تنگ که نمی دانید

تورم پا علل مختلفی دارد و در نتیجه سبک زندگی نادرست است؛ بعلاوه زنگ خطر بعضی بیماری ها محسوب می گردد. در این مطلب با 7 علت ورم پا آشنا می شوید.

8 آذر 1401

پرسپولیس با ادامه این سبک فوتبال قهرمان نمی شود ، لوکادیا در زمین فقط راه می رفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به شرایط تیم گل محمدی به انتقاد از سبک بازی سرخ ها پرداخت.

22 مهر 1401

گلفرها، پولدار نیستند ، رقابت خانوادگی در 18 میدان

کمتر از 2 دهه از تشکیل انجمن مینی گلف زیر نظر فدراسیون گلف ایران می گذرد. ورزشی که علی رغم تصور عموم جامعه، لاکچری و گران قیمت نیست و مسئولان آن می خواهند با افزایش تعداد زمین های این ورزش، آن را به علاقه مندان معرفی نمایند.

20 مهر 1401

مقایسه هزینه 4 شب اجاره ویلا با هزینه سفر به دبی!

آیا تا به حال فکر نموده اید که هزینه تور دبی چقدر است؟ آیا تا به حال آن را با هزینه اجاره یک شب ویلا استخردار مقایسه نموده اید؟ دبی به عنوان شهری پیشرفته با آسمان خراش هایش که ابرها را لمس می نماید و جاذبه های سورئال ساخت انسان در نظر گرفته می گردد. ویلاهای...

15 مهر 1401

صعود ایران در رنکینگ فیفا

پس از پیروزی برابر تیم ملی اروگوئه، ایران توانست به رتبه بیستم رنکینگ جهان صعود کند.

4 مهر 1401

7 علامتی که می گوید زانوهایتان بیمار است

صدا دادن زانو به تنهایی مشکل زا نیست و علت خاصی هم ندارد. گاهی اوقات ممکن است هوا در ناحیه زانو گیر کند و با آزاد شدن هوا صدایی از آنجا شنیده می شود.

30 شهریور 1401

کوهپیمایی همراه با بچه ها

کوهپیمائی بچه ها یکی از راه های موثر در تقویت روح و جسم کودک است. باید دقت داشته باشیم که امنیت در کوهپیمائی بچه ها بسیار مهم است. کودک برای لذت بردن از کوهپیمائی باید با قوانین ایمنی آن آشنا شود.

19 شهریور 1401

من نسخه دوم مورینیو نیستم ، بازی حیثیتی را برابر استقلال بردیم

مورایس، سرمربی سپاهان می گوید چیزهای زیادی از مورینیو یاد گرفته اما هر لیگی شرایط خودش را دارد و مورینیو هرگز در لیگ ایران مربیگری نکرده است.

30 مرداد 1401

ماجرای سفر بی بازگشت رکاب زن ایرانی به سوئیس!

دوچرخه سوار 17 ساله ایران در سفر به سوییس برای حضور در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی حاضر به بازگشت نشد. موضوعی که فدراسیون ایران تاکید دارد، هیچ نقشی در سفر این دوچرخه سوار به سوییس نداشته و خود این رکابزن به صورت شخصی به این سفر رفته است.

23 مرداد 1401
تعداد: (340)