دوچرخه سواری

7 علامتی که می گوید زانوهایتان بیمار است

صدا دادن زانو به تنهایی مشکل زا نیست و علت خاصی هم ندارد. گاهی اوقات ممکن است هوا در ناحیه زانو گیر کند و با آزاد شدن هوا صدایی از آنجا شنیده می شود.

30 شهریور 1401

ماجرای سفر بی بازگشت رکاب زن ایرانی به سوئیس!

دوچرخه سوار 17 ساله ایران در سفر به سوییس برای حضور در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی حاضر به بازگشت نشد. موضوعی که فدراسیون ایران تاکید دارد، هیچ نقشی در سفر این دوچرخه سوار به سوییس نداشته و خود این رکابزن به صورت شخصی به این سفر رفته است.

23 مرداد 1401

چگونه و به شیوه ای سریع و سالم وزن کم کنیم

تقریباً هر کسی به خاطر اطلاع از اثرات زیان بخش چاقی دوست دارد به شکل سالم و سریع وزن کم کند. این مقاله شرح می دهد که چگونه می توان با مصرف غذاهای سالم و حفظ تناسب سریعاً وزن کم کرد.

18 مهر 1400

حالا وقت نوشتن است!

علی مولوی:18سال است می شناسمش. آن اوایل خیلی صمیمی نبودیم. دفتر دوچرخه آن روزها خیلی عظیم بود. او آن سر دفتر می نشست و من این سر دفتر. کم کم صمیمی شدیم و از وقتی دفترمان کوچک شد، به مدت 12سال پشت میز روبه رویم می نشست؛ حتی بعد از سه بار اسباب کشی دفتر دوچرخه!

14 تیر 1399

فهرست ورزشکاران سرشناس جهان که به کرونا مبتلا شده اند

با ابتلای اسکیل گارای به کرونا، لالیگا نیز به فهرست تورنمنت های ورزشی که افراد شاغل در آن به این بیماری دچار شده اند اضافه شد.

14 اردیبهشت 1399

حسرت رسیدن به خط انتها؛ داستان دوچرخه سواری ایران در المپیک تکرار می گردد؟

رکابزنان ایران نسبت به نتیجه دریافت یک سهمیه ایران در المپیک 2020 چندان خوشبین نیستند و معتقدند فاصله ما با دنیا خیلی زیاد شده است.

12 اسفند 1398

دیدنی های دبی ؛ زیبا و رویایی در همین نزدیکی

جزیره پالم جمیرا یکی از دیدنی های دبی است و هشتمین عجایب جهان به شمار می رود. مسجد جمیرا هم در این جزیره قرار گرفته است. غروب آفتاب را در پس زمینه دریا و مسجد جمیرا از دست ندهید.

8 اسفند 1398

از زندگی در خوابگاه های مجهز تا ورزش و تفریح در کنار درس

از نیازهای اولیه تحصیل یک دانشجو، داشتن یک خوابگاه مناسب و امکانات جانبی از قبیل مراکز تفریحی و سرگرمی است. این نیازها در دانشگاه های خارجی به بهترین نحو ممکن برآورده می گردد.

2 بهمن 1398

سرانجام کار رکابزنان ایران با کسب 3 مدال، دست خالی بانوان و جوانان

به گزارش خبرنگاران، پنجمین و آخرین روز از سی و هشتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیست و پنجمین در رده سنی جوانان امروز سه شنبه اول اسفند ماه با کسب یک مدال نقره برای تیم مدیسون ایران به انتها رسید.

11 آذر 1398

دوچرخه سوار شاخص ایران به قهرمانی جاده آسیا نمی رود، اعزام کیفی رکابزنان به ازبکستان

نایب قهرمان بازی های آسیایی 2014 هم اعلام نمود به دلیل مسائل کاری نمی تواند تیم ملی دوچرخه سواری را در مسابقات جاده قهرمانی آسیا همراهی کند.

17 خرداد 1398