دیدنی های دبی ؛ زیبا و رویایی در همین نزدیکی

به گزارش خانه انگلیسی، جزیره پالم جمیرا یکی از دیدنی های دبی است و هشتمین عجایب جهان به شمار می رود. مسجد جمیرا هم در این جزیره قرار گرفته است. غروب آفتاب را در پس زمینه دریا و مسجد جمیرا از دست ندهید.

دیدنی های دبی ؛ زیبا و رویایی در همین نزدیکی

دیدنی های دبی هر ساله تعداد زیادی ایرانی را به سوی امارات عربی می کشاند. این همه کشش حتماً دلیلی دارد. دلیلش جذابیت زیاد این شهر است. اماراتی ها دوست دارند همیشه ترین باشند. مثلاً بلندترین برج جهان در دبی است. بزرگ ترین مراکز خرید جهان نیز در این شهر واقع شده است. همین ها برای گردشگران جذاب است. آنها را متقاعد می کند میلیون ها تومان پول خرج کنند و راهی دبی شوند. در دبی می توانید حسابی خوش بگذرانید. استراحت و خرید کنید. سفر به دبی تقریباً سفری لوکس و گران تلقی می شود. اما ارزشش را دارد. در دبی با پدیده هایی روبه رو می شوید که در جهان نظیر ندارد.

جزیره مصنوعی آن هم وسط آب

جزیره مصنوعی پالم جمیرا یکی از دیدنی های دبی است. این جزیره را درون آب ساخته اند. از بالا شبیه به درخت نخل است. هتل های لوکس، ویلاهای زیبا، تفریحات آبی و کلی مراکز خرید دارد. کافه و رستوران های بی شماری در جزیره وجود دارد که نمی گذارد نگران گرسنگی شوید. گفته می شود جزیره پالم جمیرا هشتمین عجایب جهان است. مسجد جمیرا هم در این جزیره واقع شده است. غروب آفتاب را در پس زمینه دریا و مسجد جمیرا از دست ندهید.

خانه شیخ سعید

خانه شیخ سعید آل مکتوم یکی از دیدنی های دبی است. در واقع این خانه، منزل پدربزرگ امیر کنونی است. این خانه در محدوده ای به نام کریک دبی واقع شده است. بسیار به خانه های ایرانی نواحی کویری شبیه است. از آهک و ساروج و به سبک گودال باغچه ساخته شده است. کلی اشیای موزه ای مثل تمبر و سکه و اسناد تاریخی در این خانه نگهداری می شود. خانه چیزی حدود 140 سال قدمت دارد.

پارک خور، پارکی برای همه

پارک خور یکی از بهترین پارک های دبی است. برای همه اعضای خانواده برنامه دارد. با هر جنسیت و سن و سالی می توانید در پارک خور وقت بگذرانید و به شما خوش بگذرد. می توانید در مکان های از پیش تعیین شده کباب درست کنید. در اسکله ماهیگیری را تجربه کنید. در جهت پیاده روی و دوچرخه سواری ورزش کنید. پارک بچه ها، شهر بچه ها و موزه بچه ها و همین طور سرزمین عجایب هم در این پارک واقع شده است. پارک خور یک آمفی تئاتر بزرگ دارد. در موقعیت های خاص و روزهای جشن، در این آمفی تئاتر کنسرت برگزار می کنند. آن هم به صورت مجانی. امیدوار باشید در یکی از این جشن ها گذرتان به پارک خور بیفتد.

مراکز خرید

خرید، قدرتمندترین انگیزه برای سفر به دبی است. مراکز خرید دبی وسوسه کننده هستند. برترین برندهای جهان در این مراکز خرید شعبه دارند. به دبی مرکز خرید خاورمیانه می گویند. بیش از 70 مرکز خرید بزرگ دارد. دبی مال هم بزرگ ترین مرکز خرید جهاناست. به اندازه ای ویترین و سرگرمی دارد که می توانید یک هفته در آن بمانید. خسته هم نشوید. مرکز خرید وافی دبی، ابن بطوطه و سیتی سنتر دیره هم مراکز خرید خوبی هستند. آنها را هم در نظر داشته باشید.

منبع: پیام دلتا

به "دیدنی های دبی ؛ زیبا و رویایی در همین نزدیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های دبی ؛ زیبا و رویایی در همین نزدیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید