خبرنگاران ریزش کوه در محور اسفراین-بجنورد به علت بارندگی

به گزارش خانه انگلیسی، بجنورد-خبرنگاران- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بارش باران، سبب ریزش کوه در محور اسفراین- بجنورد، در محدوده قبل از تونل شده است.

خبرنگاران ریزش کوه در محور اسفراین-بجنورد به علت بارندگی

محمد مشتری شامگاه شنبه به خبرنگار خانه انگلیسی گفت: ریزش کوه، سبب بروز مشکل اندک، در تردد شد که البته نیروهای راهداری در حال برداشت هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش شهرستان ها، در شهرستان بجنورد، سیل در روستای کلاته یاور سبب رسوب گذاری شده که اکنون رفع شده و رسوب برداری صورت گرفته است.

مشتری گفت: مشکل ریزش کوه در محور بجنورد-شیروان در محدوده روستای قوچ قلعه هم، اکنون حل شده است.

وی گفت: سیلاب در محور روستای بوربور شهرستان مانه و سملقان و محور بام شهرستان اسفراین، سبب رسوب گذاری شده که رسوب برداری صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در شهرستان اسفراین، محور روستای دیش آباد به علت سیل مسدود است.

بارندگی شدید شامگاه امروز همچنین موجب آبگرفتگی معابر شهری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی و بروز مشکلاتی در تردد مردم و وسایط نقلیه در مسیرهای درون شهری شد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی وزش باد شدید(گاهی بسیار شدید) بارش باران، پاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق با احتمال تگرگ را در اغلب نقاط استان تا اواخر امشب پیش بینی نموده است که به ویژه در غرب و شمال شرق استان و از شنبه شب تا یکشنبه شب شرق، جنوب شرق و جنوب استان را فراخواهد گرفت.

جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، فرایند افزایش دما تا اواخر امروز و کاهش هشت تا 10 درجه ای دما در گرم ترین ساعات روز یکشنبه تا صبح سه شنبه از پیامدهای این سامانه بارشی عنوان شده و از شهفرایندان خواسته شده ضمن پرهیز از ترددهای غیرضرور، از توقف در کنار رودخانه ها خودداری نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ریزش کوه در محور اسفراین-بجنورد به علت بارندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ریزش کوه در محور اسفراین-بجنورد به علت بارندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید