خبرنگاران قالیباف : سربلندی پرسپولیس را آرزو می کنم

به گزارش خانه انگلیسی، تهران - خبرنگاران - رئیس مجلس شورای اسلامی آدینه شب در آستانه مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا با جعفر سمیعی مدیرعامل و یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در تماس های تلفنی جداگانه گفت وگو کرد و برای بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

خبرنگاران قالیباف : سربلندی پرسپولیس را آرزو می کنم

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدباقر قالیباف در این تماس تلفنی گفت : آرزو می کنم نماینده ایران در آسیا سر بلند گردد. اصل این است که شما شجاعت و همت تان را نشان دهید و تا همین جا هم آن را ثابت نموده اید.

رییس مجلس در این گفت وگوی تلفنی شرایط تیم و آمادگی بازیکنان را جویا شد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم پرسپولیس، گفت: امیدوارم با پیروزی در این شرایط سخت کرونایی شادی را برای مردم هدیه بیاورید.

به گزارش خانه انگلیسی، وزیر ورزش و جوانان به دعوت مقامات قطری فردا (شنبه) فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی را از نزدیک در ورزشگاه الجنوب دوحه تماشا خواهد نمود.

مسعود سلطانی فر بامداد شنبه وارد دوحه خواهد شد و مطابق برنامه ریزی انجام شده در جلسه ای با مدیر عامل و هیات مدیره پرسپولیس در جریان آخرین شرایط بازیکنان و تیم قرار خواهد گرفت

قرار است مسعود سلطانی فر در سفر یک روزه خود با دکتر صلاح غانم العلی وزیر فرهنگ و ورزش قطر ملاقات و گفت وگو کند.

تیم های پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی عصر فردا شنبه (29 آذرماه) در ورزشگاه الجنوب دوحه برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم می فرایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قالیباف : سربلندی پرسپولیس را آرزو می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قالیباف : سربلندی پرسپولیس را آرزو می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید