خبرنگاران معاون استانداری : ترددهای برون شهری در یزد افزایش یافت

به گزارش خانه انگلیسی، یزد - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: بر اساس اطلاعات موجود در دوربین های تردد شمار خودروها در مبادی ورودی و خروجی استان از 27 اسفندماه سال 99 تا به امروز رفت و آمد برون شهری افزایش یافت که در این مدت تعداد وسیله نقلیه سبک ورودی کمتر از تعدادی خودروهایی است که خارج شد.

خبرنگاران معاون استانداری : ترددهای برون شهری در یزد افزایش یافت

محسن صادقیان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خانه انگلیسی افزود: در این مدت حدود 110 هزار دستگاه خودروی شخصی سبک وارد استان و 140 هزار دستگاه خودروی سواری از یزد خارج شد.

وی اظهار کرد: آمارها نشان می دهد، حدود 31 هزار وسیله نقلیه بیشتر از استان خارج شد که یا مالکان خودروها اصالتا یزدی یا غیریزدی های مقیم استان هستند و پایان تعطیلات باز می گردند که این آمار می تواند نگران کننده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تاکید بر اینکه فعلا هیچ نگرانی بابت مسافران نوروزی در استان وجود ندارد، شرح داد: بررسی ساعت توقف خودروهای ورودی به استان نشان می دهد، بیشترین وسایل نقلیه ای که از استان عبور کرد، کمتر از 12 ساعت توقف داشت.

وی ادامه داد: در مجموع روزانه هزار و 500 تا 2 هزار مسافر وارد استان شدند و همین تعداد در مراکز اقامتی مستقر شدند، یعنی مسافران در مکان های مورد تایید از جمله هتل ها، مهمانسراها، بوم گردی ها و مسافرخانه ها اقامت کردند که پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

به گفته صادقیان همچنین بررسی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس ها ، قطار و هواپیما نشان می دهد، مسافران ورودی و خروجی استان متناسب با شرایط موجود است.

معاون استانداری یزد اشاره ای به جا به جایی مسافران در این مدت نکرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون استانداری : ترددهای برون شهری در یزد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استانداری : ترددهای برون شهری در یزد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید