در تفریحگاه زیر آبی مالدیو شام تان را 6 متر زیر آب بخورید!

به گزارش خانه انگلیسی، مهمانان از طریق قایق و یک راه پله زیر زمینی به این تفریحگاه زیرآبی می رسند!

در تفریحگاه زیر آبی مالدیو شام تان را 6 متر زیر آب بخورید!

اگر همواره دوست داشتید قبل از خوردن شام در چشمان غذای آینده تان نگاه کنید، این جا جای شما است! سابسیکس (Subsix)، یک تفریحگاه زیر آبی در مالدیو است که بعد از یک بازسازی درست و حسابی دوباره باز شده است و الان قسمتی از آن به یک رستوران اختصاص داده شده است.

در عمق 6 متری زیر آب می توانید قبل از خوردن غذاتان، ماهی، با آن چشم در چشم شوید چرا که در این رستوران چشم انداز ای عالی از اقیانوس هند و موجودات دریایی آن پیش روی شما خواهد بود. پس شاید بخواهید قبل از اینکه سوشی سفارش دهید کمی فکر کنید!

سابسیکس در ابتدا به عنوان تنها کلاب شبانه زیر آبی افتتاح شد اما حالا توسعه پیدا نموده و به عنوان مجموعه ای تفریحی کار خود را ادامه می دهد. علاوه بر خوردن غذا، مهمان های سابسیکس الان می توانند فضایی را برای عروسی شان در این تفریحگاه رزرو نمایند، از یک تور گردشی به همراه یک زیست شناس دریا لذت ببرند و یا یک خواستگاری شبانه را برنامه ریزی نمایند!

اطراف فضای سابسیکس را آب آبی و زلال فرا گرفته است، همان جایی که یک صخره مرجانی بزرگ که 90 گونه مرجان بر آن روییده است خانه طوطی ماهی ها، ماهی بت مغربی، مار ماهی رنگین، ماهی های خاردار غول پیکر، پروانه ماهی، دختر ماهی و لاک پشت های نوک دار دریایی شده است.

سابسیکس تمام زیبایی خود را مدیون حیات دریایی است که دور آن را فرا گرفته، تعجبی هم ندارد. جایگاه های ماساژی که سفارشی ساخته شده اند خستگی را از تن تان در می نمایند. تنها تصور کندی روی یکی از این جایگاه ها با آرامش نشسته ای و چشم تان به سقفی است که با صدف تزئین شده و به جنگل اورواح زیر آبی معروف شده است!

چلچراغ های مانند مرجان، یک بار حلزون شکل و نور پردازی به سبک حال و هوای دریا شما را کاملا به یاد فیلم در جستجوی نمو می اندازد!

اگر گذرتان به مالدیو افتاد این تفریحگاه بی نظیر را از دست ندهید، چون احتمالا نمی توانید جایی را نظیر آن پیدا کنید.

منبع: فوت و فن / travelandleisure.com

به "در تفریحگاه زیر آبی مالدیو شام تان را 6 متر زیر آب بخورید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تفریحگاه زیر آبی مالدیو شام تان را 6 متر زیر آب بخورید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید