در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ افزایش کرایه تاکسی 23 درصد است، شرح حناچی در خصوص انتصاب مناف هاشمی در شهرداری تهران

به گزارش خانه انگلیسی، شهردار تهران توضیحاتی در مورد انتصاب مناف هاشمی در شهرداری تهران ارائه کرد.

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ افزایش کرایه تاکسی 23 درصد است، شرح حناچی در خصوص انتصاب مناف هاشمی در شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار ، پیروز حناچی شهردار تهران از سر امروز در مراسم افتتاح 14 پروژه منطقه 17 شهرداری تهران در جمع خانه انگلیسی حضور یافت و با بیان اینکه بزرگترین پروژه منطقه مربوط به خط راه آهن تهران تبریز است که از مناطق 17 و 18 می گذرد، اظهار کرد: به همین دلیل مسابقه برگزار گردید تا طرح های برتر انتخاب شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه اجرای این محور تاثیرات اجتماعی مثبت دارد، اظهار کرد: در مجموع 14 پروژه خدماتی شامل استخر سالن های ورزشی و چند پروژه ترافیکی امروز افتتاح شد که با راه اندازی چند راستا ترافیکی کوششمان این است تا فاصله شمال شرق و جنوب شهر کمتر گردد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فرمانداری تهران اعلام نموده شکایت پلیس از شهرداری حل شده، اما پلیس همچنان می گوید که بر شکایت خود باقی هستیم، گفت: این موضوع پیگیری می گردد و پاسخ آن را اعلام می کنیم.

شهردار تهران در ادامه با تاکید بر این که تمامی پروژه ها از جنس مشارکتی بودند، گفت: در شرایط کنونی که وضعیت بودجه خوب نیست به دنبال روش های BOT هستیم با منابع جدید که دنبال می کنیم توانستیم این مورد را به عنوان یک نمونه انجام دهیم.

حناچی در ادامه با اشاره به اتوبوس های کارکرد های که وارد ناوگان اتوبوس رانی می گردد، اظهار کرد: اتوبوس ها بعد پنج سال باید از رده خارج شوند قیمت آن ها یک دهم اتوبوس های فعلی است.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد علت نرخ های متفاوت و فراقانونی تاکسی های شهر تهران گفت: افزایش قیمت مصوب 23 درصد بوده است و در اتوبوس و مترو هم 20 درصد افزایش داشته ایم.

وی در ادامه در مورد انتصاب سید مناف هاشمی استاندار معزول گلستان به عنوان مشاور توسعه منابع اقتصادی پایدار خود بیان نمود: او کارمند شهرداری بوده است و جزء مدیران با تجربه یک کشور است و هم اکنون آنچه که در شهرداری ها در زمینه ارزش افزوده داریم نتیجه کوشش های مناف هاشمی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ افزایش کرایه تاکسی 23 درصد است، شرح حناچی در خصوص انتصاب مناف هاشمی در شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ افزایش کرایه تاکسی 23 درصد است، شرح حناچی در خصوص انتصاب مناف هاشمی در شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید