رونمایی ایسوس از دو گوشی شاخص گیمینگ

به گزارش خانه انگلیسی، اوایل سال میلادی جاری بود که شرکت تایوانی ایسوس از گوشی گیمینگ شاخص ROG Phone 5 رونمایی کرد، اما این سازنده مطرح اکنون با معرفی دو گوشی تازه ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro در اروپا، این مدل را با ارتقاء تازه روانه بازار نموده است.

رونمایی ایسوس از دو گوشی شاخص گیمینگ

به گزارش خانه انگلیسی، غول فناوری تایوانی ایسوس اخیراً از نوترین گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار خود در اروپا رونمایی کرد. گوشی ROG Phone 5s اولین بار در کنار مدل ROG Phone 5s Pro در تایوان و در ماه آگوست عرضه شد. این مدل ها نسبت به ROG Phone 5 ارتقا یافته اند که تغییر عمده در تنظیمات سخت افزاری و پردازنده است. مدل های نو از چیپست +Qualcomm Snapdragon 888 بهره می برند، در حالی که نسل قبلی از پردازنده Snapdragon 888 استفاده می نماید. بعلاوه مدل پرو گوشی های نو تا 18 گیگابایت رم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوشی گیمینگ ROG Phone 5s فعلاً در اروپا عرضه شده و قیمت آن برای نسخه 16 گیگابایتی به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی، از 999 پوند آغاز خواهد شد. در طرف دیگر، گوشی ROG Phone 5s Pro که تنها در یک گزینه حافظه 18 گیگابایتی به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد، دارای برچسب قیمتی 1099 پوندی است و در حال حاضر فقط برای پیش خرید در دسترس است.

گوشی های ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro، هر دو دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی فول اچ دی پلاس سامسونگ E4 AMOLED HDR با نرخ تازه سازی 144 هرتز مانند ROG Phone 5 هستند. نمایشگر های این گوشی های هوشمند از نرخ نمونه برداری لمسی تا 300 هرتز و تأخیر لمسی 24.3 میلی ثانیه پشتیبانی می نمایند. عنصر طراحی ROG Phone 5s شامل لوگوی ROG با نور RGB است که از صفحه نمایش ROG Vision Color PMOLED استفاده می نماید و به وسیله Corning Gorilla Glass Victus محافظت می گردد.

از لحاظ دوربین، این گوشی های گیمینگ دارای لنز سه گانه در پشت هستند که شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی پشتی با سنسور IMX686 سونی، دیافراگم f/1.8 و بعلاوه یک دوربین 13 مگاپیکسلی 125 درجه ای فوق عریض با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. در جلو نیز، یک دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی با میزان پیکسل 0.9 میکرومتر و دیافراگم f/2.0 وجود دارد.

این دو گوشی نو ایسوس بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری ROG اجرا می شوند. این تلفن ها دارای پشتیبانی از دو سیم کارتاست و بلندگو های دوگانه 7 میلی متری آهنربایی Linear 12x16 در جلو با صدای GameFX و Dirac HD است که به وسیله دو Cirrus Logic CS35L45 Mono AMP تغذیه می گردد. بعلاوه این دستگاه ها به میکروفون چهارگانه با فناوری کاهش نویز OZO مجهز شده اند و یک جک 3.5 میلی متری صدا نیز برای کسانی که دوست دارند از هدفون سیمی در هنگام بازی استفاده نمایند، تعبیه شده است.

علاوه بر این، این گوشی از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، سنسور های اولتراسونیک برای AirTrigger 5 و تشخیص پرس دستگیره بهره می برد. در کنار این، ویژگی های دیگری همانند بلوتوث 5.2، GPS، GLONASS، Beidou و NFC را در این گوشی ها می توان دید. در زیر کاپوت، این گوشی ها از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده می نمایند که با شارژ سریع 65 واتی به وسیله درگاه USB Type-C بسته بندی می گردد.

منیع: gsmarena

ترجمه: مصطفی جرفی-خانه انگلیسی

منبع: فرارو

به "رونمایی ایسوس از دو گوشی شاخص گیمینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی ایسوس از دو گوشی شاخص گیمینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید