سامسونگ احتمالا در حال کار روی یک گلکسی نوت ارزان قیمت است!

به گزارش خانه انگلیسی، با ورود سه نسخه متفاوت از گوشی های گلکسی نوت 10 در سال 2019، حضور این خانواده در بازار گوشی های بالارده و لوکس بیشتر از همواره حس می گردد. اما به نظر می رسد سامسونگ میخواهد نسخه های بیشتری از سری گلکسی نوت را طراحی کند تا کاربران بیشتری قدرت خرید این گوشی ها را داشته باشند.

سامسونگ احتمالا در حال کار روی یک گلکسی نوت ارزان قیمت است!

اعضای وب سایت Sammobile، دستگاه جدیدی را با شماره مدل SM-N770F شناسایی کردند که اگر با سیاست نام گذاری سامسونگ برای گوشی هایش آشنا باشید، ممکن است این شماره مدل برایتان آشنا به نظر برسد! وجود حرف N در این شماره مشخصا این نکته را یادآور می شود که دستگاه یاد شده از سری نوت سامسونگ است!

نکته ای که در این رابطه وجود دارد، اعداد بعد حرف N هستند. پرچم داران سری نوت سامسونگ همگی با کد N9XX نام گذاری می شدند. به جز گلکسی نوت 3 نئو که SM-N750 نام داشت. بنابراین SM-N770F می تواند به نوعی جانشین سری نوت 3 نئو باشد! البته نه اینکه مستقیما این گوشی به عنوان جانشین نوت 3 نئو عرضه شود، بلکه همان نقشی را داشته باشد که نوت 3 نئو در سری گلکسی نوت 3 ایفا می کرد.

در واقع گلکسی نوت 3 نئو نسخه ارزان قیمت تر و ضعیف تر نوت 3 به حساب می آمد. بنابراین می توان انتظار داشت دستگاه جدید، اکثر ویژگی های گلکسی نوت 10 را با سخت افزار ضعیف تر به همراه داشته باشد. صرف نظر از اینکه سامسونگ چه برنامه هایی برای این دستگاه خواهد داشت، مطمئن هستیم چون این گوشی نام برند نوت را یدک می کشد، حداقل قلم S-Pen را به همراه دارد.

در حال حاضر، تنها اطلاعاتی که از این گوشی در اختیار داریم و آن هم فعلا در حد یک شایعه است، به حافظه داخلی آن بر می شود که گفته می شود 128 گیگابایت خواهد بود. شاید سامسونگ در این گوشی از 6 گیگابایت رم استفاده کند تا در مقابل ضعیف ترین گلکسی نوت 10 که با 8 گیگابایت رم همراه است، قیمت پایین تری داشته باشد.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ احتمالا در حال کار روی یک گلکسی نوت ارزان قیمت است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ احتمالا در حال کار روی یک گلکسی نوت ارزان قیمت است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید