صدور مجوز بلندمرتبه سازی تا 10 طبقه در چالوس ، برج سازی برای جذب سرمایه گذاری بیشتر

به گزارش خانه انگلیسی، شهردار چالوس از افزایش اختیارات شهرداری در صدور پروانه ساختمانی از 7 به 10 طبقه و زیربنای 4 هزار به 6 هزار مترمربع در این شهر اطلاع داد.

صدور مجوز بلندمرتبه سازی تا 10 طبقه در چالوس ، برج سازی برای جذب سرمایه گذاری بیشتر

به گزارش خانه انگلیسی، مسعود یعقوبی در جمع خانه انگلیسی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با حمایت و مساعدت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، رئیس و اعضای کمیسیون ماده 5 شورای عالی معماری و شهرسازی پیروز شدیم در صدور پروانه های ساختمانی صلاحیت شهرداری را افزایش دهیم.

او اضافه نمود: مجوز پروانه های ساختمانی برای پروژه های 10 طبقه از این پس به وسیله شهرداری چالوس بدون سیر کمیسیون ماده 5 صادر می گردد.

شهردار چالوس با بیان اینکه افزایش طبقات در ساختمان ها از 7 به 10 طبقه به جهت تسریع و تسهیل در فرآیند جذب سرمایه گذار و ایجاد ظرفیت درآمدی در شهرداری و حفظ ضوابط و مقررات ساخت بناهای بلندمرتبه مهم بوده، توضیح داد: از این راه می توان در ساخت وسازها کنترل بیشتری داشت.

یعقوبی ادامه داد: این موضوع اهداف دیگری را نیز می تواند در پی داشته باشد چرا که بهره وری بهینه از زمین، ایجاد ارزش اضافه نموده در بافت های ناکارآمد و امکان حفظ فضاهای سبز شهری بسیار مهم و با ارزش است.

او گفت: بی شک این موضوع سبب رونق در صدور پروانه ها و استقبال مهندسین و سرمایه گذاران در شهر چالوس خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "صدور مجوز بلندمرتبه سازی تا 10 طبقه در چالوس ، برج سازی برای جذب سرمایه گذاری بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز بلندمرتبه سازی تا 10 طبقه در چالوس ، برج سازی برای جذب سرمایه گذاری بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید