عکس جاسوسی از بنز نو

به گزارش خانه انگلیسی، عکاسان تصاویری از سه خودروی آزمایشی مرسدس بنز EQG را ثبت نموده اند. یکی از این خودرو ها هنوز هم مثل قبل به روکشی با تم برفی مجهز است. با این حال، بقیه بیشتر شبیه نمونه های اولیه کلاس G با استتار روی همه چیز به جز در ها هستند.

عکس جاسوسی از بنز نو

به گزارش دنیای اقتصاد، ندیدن سیستم اگزوز در عقب یا اجزای موتور در جلو عجیب است. در جلو، ما می توانیم بازو های کنترلی و آنچه فکر می کنیم یک قفسه فرمان الکترونیکی است، ببینیم. صفحات اسکید به راحتی قابل مشاهده هستند. بعلاوه یک دیفرانسیل دیگر در عقب به همراه یک میله نوسان بزرگ قابل مشاهده است.

دو دیفرانسیل جالب هستند، زیرا می دانیم EQG یک سیستم چهارموتوره با یک موتور برای هر چرخ ارائه می دهد. این موضوع تایید شده است و این ها می توانند محفظه موتور ها باشند. با این حال، محفظه عقب کمی کوچک به نظر می رسد.

به نظر می رسد این نمونه اولیه دارای جلوپنجره متفاوتی نیز باشد. نمونه موردنظر با یک پوشش استتار مشبک پنهان شده است و بعلاوه می توان تفاوت های جزئی را در سپر جلو و عقب آن ببینیم. آن ها به طور کلی کمی ضخیم تر از نمونه های اولیه با پوشش آبی به نظر می رسند.

بعلاوه گلگیر های عقب با دریچه های مرموز در آن ها از بین رفته اند. اینکه آیا همه این تغییرات نشان دهنده سطح متفاوتی از تریم هستند یا صرفا اشکال فریبنده مبدل هستند، پرسشی است که پاسخ آن بعدا تعیین خواهد شد. می دانیم EQG از نسخه مفهومی که در سال 2021 معرفی گردید فاصله زیادی نخواهد داشت، اما احتمالا یک EQG تولیدی تا سرانجام امسال به عنوان مدل 2024 عرضه نمی گردد.

منبع: فرارو

به "عکس جاسوسی از بنز نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس جاسوسی از بنز نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید