فناوری جدید علی بابا خرید از این سایت را برای افراد نابینا تسهیل می نماید

به گزارش خانه انگلیسی، واحد تحقیق و توسعه سایت علی بابا با همکاری دانشگاه Tsinghua یک نمایشگر هوشمند طراحی نموده که به افراد نابینا در خرید از این سایت یاری می نماید.

فناوری جدید علی بابا خرید از این سایت را برای افراد نابینا تسهیل می نماید

به گزارش خبرنگار ، حدود دو سال است که تیم تحقیق و توسعه فروشگاه اینترنتی علی بابا با سرمایه گذاری حدود 15 میلیارد دلار روی رابط کاربری موبایل برای افراد نابینا با همکاری دانشگاه Tsinghua چین کار نموده است و به تازگی به نتیجی قابل توجه رسیده است. این کمپانی موفق به فراوری یک صفحه سیلیکونی به نام Smart Touch شده است که دارای سه کلید کوچک حساس به فشار است و روی صفحه موبایل قرار می گیرد. این صفحه سه دکمه ای برای زبان بریل ساخته شده و به دکمه های بریل مشهور است.

این صفحه توسط یکی از کاربران نابینای علی بابا مورد آزمایش قرار گرفته و معین شده است که خرید با آن برای افراد نابینا آسان تر خواهد بود. این صفحه شبیه به یک برچسب است که روی صفحه نمایش اصلی گوشی هوشمند قرار می گیرد. ریسک کلیک اشتباه در این صفحه هم به حداقل می رسد. طرز کار این صفحه به گونه ای است که دستورات لمسی را درک می نماید و در کنار آن، کاربر با نزدیک کردن صفحه نمایش به گوش خود می تواند توضیحات نمایش داده شده را گوش کند.

در حال حاضر، علی بابا صفحه Smart Touch را با دو اپلیکیشن اختصاصی خود، Taobao و پلتفرم پرداخت Alipay سازگار نموده است. این صفحه به صورت هوشمند خود را با اپلیکیشن در حال انجام سازگار می نماید.

نا گفته نماند که این صفحات هوشمند با هزینه ای بسیار پایین فراوری می شوند. هر واحد این صفحات برای فراوری فقط 3.6 سنت هزینه لازم دارد. علی بابا قصد دارد صفحه سیلیکونی Smart Touch خود را در اوایل سال 2019 به صورت انبوه عرضه کند.

علی بابا در کمتر از 16 ساعت 25 میلیارد دلار در روز مجرد ها جنس فروخت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فناوری جدید علی بابا خرید از این سایت را برای افراد نابینا تسهیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری جدید علی بابا خرید از این سایت را برای افراد نابینا تسهیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید