قربانی بیستمِ سردار آزمون!

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران: سردار آزمون، مهاجم نام آشنای تیم ملی، این روز ها در اوج امادگی است. بعد از آنکه او در لیگ روسیه به عنوان بهترین بازیکن فصل و با رای بازیکنان شاغل در لیگ انتخاب شد با روحیه ای بالا راهی اردوی تیم ملی ایران شد تا در راستا انتخابی جام جهانی مفید ظاهر شود.

قربانی بیستمِ سردار آزمون!

به گزارش خانه انگلیسی، بازی سردار آزمون، مثل بازی تیم ملی ایران، در دیدار اول مرحله برگشت، برابر هنگ کنگ چندان چنگی به دل نزد. او به همراه مهدی طارمی که به نظر خسته می رسیدند در بازی اول تعویض هم شدند تا با استراحت بیشتری مهیای دیدار حساس با بحرین شوند.

در دیدار با بحرین، اما سردار آزمون سرحال و آماده نشان داد. او روی پاس گل های بی نظیر مهدی طارمی دو بار در دیداری که ایران 3 برصفر از آن برنده خارج شد، دروازه بحرین را گشود تا دوباره برای دیگر رقبای ایران خط و نشان بکشد.

نکته جالب درباره سردار آزمون، مهاجمی که با شماره 20 بازی می کند، اینکه بحرین بیستمین تیمی بود که سردار آزمون در طول دوران حرفه ای اش، با پیراهن تیم ملی، دروازه آن را گشود. سردار پیش از این هرگز برابر بحرین گلزنی نکرده بود، ولی با زدن 2 گل، علاوه بر پاک کردن این طلسم منفی، تبدیل به اولین بازیکن ایرانی شد که توانسته در یک بازی، 2 بار دروازه بحرین را باز کند.

به گزارش خانه انگلیسی، علی دایی بعد از 8 بازی برابر بحرین، با 4 گل زده، همچنان بهترین گلزن ایران در مقابل این تیم محسوب می شود.

منبع: فرارو

به "قربانی بیستمِ سردار آزمون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی بیستمِ سردار آزمون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید