مبارزه مدعیان قهرمانی در روز بازگشت ملی پوشان

به گزارش خانه انگلیسی، بعد از یک وقفه نزدیک به 28 روزه و حضور تیم ملی در دو تورنمنت گرندپری صوفیه و بین المللی بلگراد، لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور فردا دوشنبه 13 آبان ماه در خانه تکواندوبا برگزاری دیدارهای هفته های سوم تا پنجم از سر گرفته می شود. در مهمترین دیدار این هفته دو تیم مدعی شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

مبارزه مدعیان قهرمانی در روز بازگشت ملی پوشان

نکته مهم اینکه برخلاف هفته نخست، با نظر کادر فنی تیم ملی ملی پوشان هم اجازه حضور در مسابقات را دارند و علاقمندان به تکواندو می توانند با حضور در سالن خانه تکواندو شاهد مبارزه ملی پوشان در دیدار حساس دو تیم مدعی قهرمانی باشند. این دیدار را باید تقابل اندیشه های دو مربی جوان و با آتیه تکواندو ایران است. در یک سو پیام خانلرخانی با شهرداری ورامین به دنبال تکرار عنوان قهرمانی است و از همین رو با جذب رو میرهاشم حسینی و سعید رجبی برای رقبا خط و نشان کشید و در سوی دیگر خلیفه می خواهد ثابت کند که تیمش متکی به ملی پوشان نیست و برای تداوم صدنشینی تا پایان لیگ برنامه دارد.

در تیم دانشگاه آزاد حضور نفراتی چون احسانی، تیران، هادی پور، ناظمی، قیاس شندی و در تیم شهرداری تکواندوکارانی چون عرفانیان، پلنگ افکن، حسینی، رجبی، بهرامی و لطفی جذابیت های این دیدار را دو چندان بالا برده است.

در جدول رده بندی دانشگاه آزاد با 6 امتیاز و تفاضل 12 صدرنشین است و کن با 6 امتیاز، تفاضل 10 و پاس قوامین با 6 امتیاز و تفاضل 6 در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

برنامه کامل بازیهای هفته سوم:

* کن - یزدان

* دانشگاه آزاد- مس کرمان

* شهرداری ورامین - پاس قوامین

* کانون مهاجر - پالایش نفت آبادان

برنامه کامل هفته چهارم:

* کن - کانون مهاجر

* دانشگاه آزاد- شهرداری ورامین

* پاس قوامین - فرمانیه

* مس کرمان - پالایش نفت آبادان

برنامه کاملهفته پنجم:

* دانشگاه آزاد فرمانیه

* شهرداری ورامین - پالایش نفت آبادان

* پاس قوامین - یزدان

* مس کرمان - کانون مهاجر

منبع: خبرگزاری مهر

به "مبارزه مدعیان قهرمانی در روز بازگشت ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه مدعیان قهرمانی در روز بازگشت ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید