خبرنگاران فرنگی کار ایرانی لژیونر می گردد

به گزارش خانه انگلیسی، تهران - خبرنگاران - مصیب اکبری فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم اهل شهرری با امضا قرارداد با یک تیم آلمانی میخواهد در صورت مهیا بودن شرایط در این فصل در بوندسلیگای آلمان به روی تشک برود.

خبرنگاران فرنگی کار ایرانی لژیونر می گردد

مصیب اکبری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خانه انگلیسی اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا تعیین نیست که بوندس لیگای آلمان در رشته کشتی در چه تاریخی شروع می گردد اما براساس قرارداد حدود ماه های آذر و دی ماه سال جاری در صورت مهیا شدن شرایط برگزار خواهد شد. کشتی یک ورزش انفرادی و پربرخورد است و به نظرم شرایط برای برگزاری مسابقات کشتی مساعد نیست و حتی اتحادیه دنیای کشتی نیز در این زمینه هنوز نتوانسته تصمیم بگیرد.

وی در مورد مبلغ قراردادش نیز گفت: مبلغ قراردادم بسیار ناچیز است. البته سال گذشته نیز از سوی یکی دیگر از تیم های آلمانی درخواست داشتم اما ترجیح دادم در لیگ ایران و برای تیم سینا صنعت ایذه کشتی بگیرم.

نفر نخست پیکارهای جام دنیا پهلوان تختی در سال 2019 در مورد چرخه جدید انتخابی تیم ملی نیز گفت: فدراسیون با تدوین این چرخه انگیزه کشتی گیرانی امثال من را دوچندان کرد و امیدوارم هر چه زودتر با ریشه کن شدن ویروس کرونا، تمرینات کشتی را دنبال کنم.

وی گفت: علیرضا دبیر رییس فدراسیون خود از قهرمانان دنیا و المپیک به خوبی می داند که یک کشتی گیر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با چه مسائل و سختی هایی روبرو است و به طور حتم همه کوشش او ضایع نشدن حقوق کشتی گیران است. با چرخه جدید انتخابی کشتی گیران و مدعیان تکلیف خودشان را می دانند و به همین دلیل با انگیزه و جدیت کوشش می نمایند.

اکبری ادامه داد: سال گذشته در جام تختی نفر اول شدم اما شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و پیکارهای دنیای را نداشتم و رضا خدری که برابر من شکست خورده بود به قهرمانی آسیا رفت و پویا ناصرپور به رقابت های دنیای اعزام شد. به همین دلیل از سال گذشته برای ادامه کشتی هیچ انگیزه ای نداشتم چرا که یک کشتی گیر زحمات فراوانی می کشد و در آخر هیچ نتیجه ای عایدش نمی گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرنگی کار ایرانی لژیونر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرنگی کار ایرانی لژیونر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید