همدانی: استقلال در فاز حمله نواقصی دارد، هیئت رئیسه برای عزل عزیزی خادم جسارتش را نشان داد

به گزارش خانه انگلیسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از فرهاد مجیدی خواست که با اشراف به جایگاه آبی پوشان پخته تر و با تفکر بیشتری حرف بزند.

همدانی: استقلال در فاز حمله نواقصی دارد، هیئت رئیسه برای عزل عزیزی خادم جسارتش را نشان داد

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، درباره فزونی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: استقلال سه امتیازی خوبی گرفت، چون بازی خانگی بود و پرسپولیس و سپاهان هم برابر حریفان شان به پیروزی دست یافته بودند. استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید سه امتیاز بازی های خانگی را بگیرد. از طرفی، آبی پوشان در بازی های دور برگشت نیم فصل دوم بیشتر بازی های شان در خانه است و برای اینکه شانس اول قهرمانی باشند احتیاج دارند سه امتیاز بازی های خانگی را بگیرند. ذوب آهن بد بازی نکرد و توانست فرامین تاکتیکی خوبی در زمین اجرا کند ولی استقلال زیرکانه برنده بازی شد و از تجربه اش استفاده کرد. فراموش نکنیم گل زیبای یامگا بسیار کار شده و تمیز بود.

وی در مورد انتقادها به سبک بازی استقلال توضیح داد: این سبک خودش یک هنر است که بتوانید از حداقل موقعیت ها برنده شوید. استقلال سال جاری تغییرات زیادی داشته و از کادر مدیریتی تا بازیکنان تغییرات مشهود است. استقلال در ساختار دفاعی خوب عمل می نماید ولی در ساختار حمله مشکلاتی دارد. آن چیزی که فوتبال را زیبا می نماید ساختار حمله است که آبی پوشان در این زمینه کمی نواقصی دارند که باید رفع گردد.

فرهاد مجیدی پس از بازی در واکنش به اظهارات مهدی تارتار که گفته بود تیمش صاحب توپ و میدان بود، پاسخ داد که ذوب آهنی ها می توانند. توپ را به اصفهان ببرند. همدانی در این زمینه گفت: مجیدی باید پخته تر عمل کند. درست است تیمش در صدر جدول واقع شده است و نتیجه گرفته است ولی انتقادهایی وجود دارد و خودش هم این موضوع را به خوبی می داند و می بیند. حرف نزده را می توان زد ولی پای حرفی که زده ای باید بایستی. مجیدی باید با تأمل، تفکر و طمانینه بیشتری صحبت کند. آدم های بزرگ، حرف های بزرگی می زنند. استقلال جایگاهی دارد که مجیدی باید به درستی آن را درک کند و بداند این جایگاه کجا است و پخته تر صحبت کند.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم گفت: خدا را شکر که هیئت رئیسه جسارت و اقدام به عزل رئیس نموده است. خیلی ها پشت کُرسی و جایگاه ها پنهان می شوند. خدا را شکر می کنیم کسانی دور میز نشسته اند که می خواهند به سود فوتبال کشور تصمیمات درستی بگیرند. هیئت رئیسه حتما چیزهایی دیده و به نتایجی رسیده که دنبال عزل رئیس فدراسیون فوتبال است. ما به مسائل دقیق فدراسیون اشراف نداریم و اعضای هیئت رئیسه هستند که اشراف کامل دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "همدانی: استقلال در فاز حمله نواقصی دارد، هیئت رئیسه برای عزل عزیزی خادم جسارتش را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: استقلال در فاز حمله نواقصی دارد، هیئت رئیسه برای عزل عزیزی خادم جسارتش را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید